בחירה נכונה במרכז גמילה

מצב שבו בן משפחה יקר או חבר אהוב מתמכר לסמים או לאלכוהול ברמה, שמשתלטת על חייו ופוגעת בסביבתו, הוא מצב שמחייב התערבות מקצועית והתאמה של מכון גמילה מקצועי שיוכל לסייע למכור, לבצע עבורו גמילה רפואית נכונה, ולהעניק לו את הכלים להתמודדות עם החיים ללא התמכרות.

כיצד מתבצע טיפול במרכז גמילה רפואי רנסנס-ויקטוריה?

למעשה כל אדם מכור הוא מי שהשימוש בחומר או בהתנהגות מסוימת, מהווים דרך התמודדות עבורו, והוא מפתח תלות רגשית ופיזית בהתמכרות, שעם הזמן הולכת והופכת וחריפה יותר ויותר, עד שכל חייו מתנהלים סביב ההתמכרות תוך פגיעה מתמשכת הן לעצמו והן לסביבתו.

על מנת להצליח בתהליך הגמילה מהתמכרות דרוש רצון אמיתי של המכור להיגמל, אך ברוב המכריע של המקרים מגיע המכור אל מכון הגמילה, כאשר אדם אחר או גורם חיצוני כלשהו מחייב אותו לעשות כן, ואילו הוא עצמו מביע רצון מסויג להיגמל, כלומר יחד עם השאיפה הרציונאלית של המכור לצאת לחלוטין מהמצב, האדם המכור חווה פחד מפני אובדן ההתמכרות והפסקת אורח החיים המכור אותו הוא מכיר, וכן פחד מפני חוויה של כאב עקב הפסקת השימוש בסם או באלכוהול, ולעיתים קרובות גם ישנה הכחשה של הבעיה או של היקפה, וקושי אמיתי להודות ולהכיר בה בפני עצמם ובפני הסביבה. מהסיבה הזו לעיתים קרובות מגיעים מכורים אל מרכז הגמילה הרפואי רנסנס-ויקטוריה, כשהם מצויים בהתנגדויות.

מהסיבה הזו, השלב הראשוני של טיפול במרכז הגמילה רנסנס-ויקטוריה מתבצע באשפוז. מדובר בשלב הכרחי של התערבות רפואית מקצועית לצורך ניקוי הגוף בצורה מלאה ללא תופעות לוואי או כאבים, מהם חוששים המכורים. לאחר שהשלב הפיזי מסתיים, ניתן להתפנות לטיפול הנפשי.

עזרה מקצועית לקראת התחלה חדשה

בודדים בלבד מצליחים להיגמל מהתמכרות בצורה עצמאית, ובנוסף ישנה סכנה פיזית של גמילה בבית הכרוכה בתופעות לוואי, התקפים ועוויתות שונות. רובם של המכורים זקוקים לעזרה מקצועית בדמותו של אשפוז במרכז גמילה תחת פיקוח רפואי צמוד, על מנת להגיע לתוצאות איכותיות, ולכן מציע מכון רנסנס-ויקטוריה טיפול של גמילה באשפוז בעזרת צוות רפואי בתור שלב ראשוני והכרחי.

משהסתיימה הגמילה הפיזית, עובר האדם המכור במרכז רנסנס-ויקטוריה סדרה של טיפולים נפשיים המתמקדים בהשלכות הנפשיות של התמכרותו, תוך נסיון להבין את הגורם שהניע אותו להתמכר ולאבד שליטה על חייו, לקיחת אחריות על עצמו, וניסיון להבין את עצמו ואת המצב על מנת לשפר את איכות חייו ולרכוש כלים להתמודדות עם מצבי מצוקה ללא סם או אלכוהול.

במרכז הגמילה הרפואי רנסנס-ויקטוריה תמצאו צוות מקצועי, מנוסה ותומך, וכן משאבים רבים שמושקעים לטובת גמילה ושיקום, שמטרתם להקל על הנגמל בתהליך הקשה שהוא עובר, ולסייע לו שלב אחר שלב בהתמודדות עם גמילה שאיננה תמיד פשוטה לו, מתוך רצון אמיתי להעניק לו התחלה חדשה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך