מרכזי גמילה פרטיים

מרכזי גמילה פרטיים נותנים מענה בטיפול בהתמכרויות שונות באווירה נינוחה, נעימה ובהשגחה 24 שעות ביממה. ניקוי הגוף וגמילה גופנית ונפשית יכולים להתקיים רק במקום שמעניק טיפול כוללני וליווי רפואי. על מנת שהגוף יתחיל ללמוד להתמודד ללא נוכחות של חומרים ממכרים כמו סמים או אלכוהול, נדרש לימוד מחדש של דרכי התנהגות לפני החזרה לקהילה. לצורך כך המטופל מקבל חבילת סיוע של רופאים מומחים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומדריכים, שחלקם היו בעברם מכורים. חשוב לזכור שתהליך גמילה הוא ארוך, הדרגתי ומאתגר, וצריך סביבה תומכת ומקצועית כדי להצליח להתמודד עם הקושי ולרצות לצאת מהמעגל. לשם קבלת מידע נוסף בנושא זה, צרו קשר עוד היום עם מרכז הגמילה רנסאנס-ויקטוריה.

היתרונות של מרכזי גמילה פרטיים

  • מכורים רבים חוששים להגיע לטיפולי גמילה לעיתים בשל הבושה, החשש מחשיפה וחוסר רצון לפגוש מכורים אחרים. מרכז גמילה פרטי יכול להעניק פרטיות ודיסקרטיות כדי להתרכז בטיפול ללא חשש.
  • במרכז גמילה פרטי ניתן טיפול כולל של צוות מקצועי שנבחר בקפידה, העושה שימוש בשיטות עבודה מתקדמות. הצוות מעניק ליווי אישי וטיפול במאפייני ההתמכרות הגופניים והנפשיים כדי להצליח לצאת ממעגל ההתמכרות ולשוב לקהילה.
  • במרכז גמילה פרטי ניתן לקבל טיפול בהתאמה אישית המתבסס על העדפות המטופל, אם הוא מעוניין במפגשים קבוצתיים או מעדיף טיפול פרטני.

מרכזי גמילה פרטיים המציעים טיפול התנהגותי לגמילה מהתמכרות

רוב בני האדם מכורים לחומרים או להתנהגויות שונות, אם זה צפייה בטלוויזיה, אכילת מאכלים מסוימים, ספורט, סיגריות ועוד, אבל רובם אינם מזיקים ונמצאים בשליטה יחסית. הבעיה מתחילה כשההתמכרות מזיקה לגוף ולסביבה כגון התמכרות לסמים קשים או אלכוהול, הופכת להיות מרכז חייו והתעניינותו של האדם על חשבון פעילויות אחרות והוא מאבד שליטה. זה השלב שיש צורך בעזרה כדי לצאת מההרגל. מרכזי גמילה פרטיים מעניקים טיפול התנהגותי בנוסף לטיפול הגופני בהתמכרות, כדי ללמד אותם לחיות את חייהם מחדש ללא העיסוק האינטנסיבי הקודם. הצוות של רנסאנס-ויקטוריה יעמוד לשירותכם בטיפול הכולל למציאת האיזון בחיים ללא התמכרות. התהליך דורש עבודה עצמית, אך אם הגעתם למסקנה שאתם צריכים גמילה, אנחנו נהיה כאן בשבילכם עד שתצליחו לצאת לדרך חדשה. פנו אלינו לקבלת ייעוץ.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם

קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל

מכוני גמילה פרטיים

מכוני גמילה פרטיים הם אפשרות נוחה לעבור טיפולי גמילה מהתמכרויות. האווירה נעימה וביתית, הצוות מקצועי ומספק השגחה 24 שעות ביממה. מכון פרטי מאפשר לקבל טיפול בגמילה מאלכוהול, מסמים, מהימורים ועוד בדיסקרטיות, תוך שמירה על פרטיות המטופל. במכון רנסאנס-ויקטוריה ניתן טיפול על ידי צוות הכולל רופאים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומדריכים מנוסים על מנת להביא לשיקום מלא. הטיפול ניתן בתחומי הגוף והנפש על פי בדיקות והערכה של הצוות הרפואי.

להחליף הרגלים ישנים בחדשים

לאור הקושי הגדול להיגמל מהתמכרויות, חשוב שהתהליך יתבצע במכון גמילה פרטי, שבו ניתן ליווי צמוד ואישי. מכוני גמילה פרטיים כמו רנסאנס-ויקטוריה מעמידים את המטופל במרכז ונותנים את כל המעטפת על ידי אנשי מקצוע מנוסים; צוות טיפולי מהמעלה הראשונה כולל, בין היתר, רופאים מומחים, פסיכולוגים, אחיות, עובדים סוציאליים ומדריכים. כדי לצאת ממעגל הקסמים המוביל לשימוש בסמים, יש לצאת מהסביבה הקודמת ולהתנתק משגרת החיים הקודמת. אצלנו ברנסאנס-ויקטוריה השקט הנפשי וסדר היום החדש, ביחד עם הטיפול ההוליסטי יביאו אתכם להצלחה בטיפול.

למה נשים לב בבואנו לבחור מכוני גמילה פרטיים?

בחירת מכון לגמילה מסמים, מאלכוהול או מהתמכרות אחרת צריכה להתבצע אחרי בחינת מספר אלמנטים משמעותיים.  אילו למשל? ראשית, יש לבחון האם המכון המדובר מחזיק ברישיון לעסוק בגמילה. רישיון זה מספק משרד הבריאות. כמו כן, חשוב לא פחות להתעניין בניסיון המקצועי של מכון הגמילה; ההכשרה והוותק בו מחזיקים צוות המטפלים של המכון. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי במסגרת השהות שלכם תקבלו את המעטפת הטיפולית הדרושה. במקביל, יהיה עליכם לבדוק מספר דגשים נוספים: החל מהמלצותיהן של העמותות השונות, מיקום מכון הגמילה, האווירה ועד דרכי הטיפול השונות – ביקור במכון הגמילה יענה על שאלות אלו ורבות אחרות. במקביל לכך, נדגיש כי רמת הדיסקרטיות והפרטיות שהמכון מספק הינה בעלך ערך רב גם כן. הרי מדובר בתהליך מורכב גם כך. עליכם לעשים היבט זה בראש הרשימה שלכם.

מרכזי גמילה פרטיים שמביאים אותך לתוצאות

לא קל להיגמל. בין אם ההתמכרות היא לאלכוהול או לסמים, להימורים או לסקס, להרגל שמתעצם והופך למזיק במיוחד יש שורשים עמוקים בנפש האדם, וכשמצטרפת לכך גם תלות פיזית בחומר כזה או אחר כבר נדרש מאמץ משמעותי מאוד להשתחרר מההתמכרות ולחזור לחיים נורמטיביים ומיטיבים. מדינת ישראל מנסה לסייע למכורים, בעיקר לאלכוהול ולסמים, אבל המשאבים מוגבלים מאוד ולכן יש פער עצום בין מספרם של הישראלים שזקוקים לעזרה לבין אלה שמקבלים אותה בפועל. אל הפער הזה נכנסים מרכזי גמילה פרטיים שמבטיחים, וגם מקיימים, תהליכי שינוי יעילים במיוחד - ומחזירים את מי שסטה מהנתיב הנכון עבורו בחזרה לדרך הישר. רנסאנס ויקטוריה הוא אחד המרכזים המובילים בארץ, בעיקר בזכות הניסיון הרב של הצוות, מהמנהלים ועד לאחרון העובדים.

למה לבחור במרכזי גמילה פרטיים?

  • תשומת לב מלאה מסביב לשעון - ברוב המקרים למרכז גמילה פרטי יש משאבים רבים יותר בהשוואה למוסדות ציבוריים, ועל כן המטופלים זוכים למקסימום תשומת לב, 24/7. זהו רכיב קריטי בטיפול, ובפרט כשמדובר על גמילה מסמים קשים או מאלכוהול, שבשלב הראשון שלה כוללת תופעות לוואי קשות תוך כדי ניקוי הגוף.
  • תוכנית גמילה מקיפה - מרכז גמילה פרטי לא מסתפק בניקוי הגוף אלא מקדיש זמן ומאמץ לשיקום כולל של האדם, כולל בפן הסוציאלי ובהיבט התעסוקתי. בנוסף כוללות תוכניות הגמילה מתן כלים יעילים שיהוו תחליף לסם בכל מצב שמחייב התמודדות עם רגשות כואבים.
  • תנאים ואווירה - גם במוסדות הגמילה הציבוריים הצוות מחויב להצלחת התהליך, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהתנאים הסביבתיים נוחים פחות מאלה שבמרכז פרטי, וגם לכך יש השפעה על סיכויי ההצלחה של כל מטופל.

מרכז גמילה פרטי שדואג לך

מרכזי גמילה פרטיים מעסיקים כאמור את מיטב אנשי המקצוע בתחום. במרכז רנסאנס ויקטוריה תמצאו נרקולוגית ותיקה, פסיכיאטר מומחה לגמילה, פסיכולוגים מיומנים, נוירולוג בכיר, רופאים ורופאות ואחים ואחיות שמחויבים לחלוטין לכל מטופל ומטופל, וכן עובדים סוציאליים ומדריכים שתורמים גם הם לאפקטיביות של התהליך. בראש המרכז נמצאים שניים מאנשי המקצוע המוכרים ביותר בעולם הגמילה בישראל, לאחר שכבר סייעו לאינספור מכורים לשקם את חייהם - ועבודת הצוות הסינרגטית מייצרת עוד ועוד סיפורי הצלחה מרשימים.

למה לבחור במכון גמילה פרטי?

לא קל לנצח התמכרות. בין אם ההרגל המזיק הוא צריכת סמים קלים ממשפחת הקנאביס, בין אם הוא שימוש בלתי נשלט בסמים קשים כגון מת', קוקאין או הרואין, בין אם האדם מוגדר כאלכוהוליסט ובין אם זו התמכרות התנהגותית (לסקס, לשופינג, להימורים) - מי שכבר עבר את נקודת האל-חזור לא יוכל לשנות את חייו בלי עזרה של אנשי מקצוע מיומנים. באופן טבעי מכוני גמילה פרטיים הם המקום הטוב ביותר לעבור את התהליך הרגיש והחיוני באופן מיטבי - ולעלות על מסלול של בריאות פיזית ונפשית מלאה. מרכז רנסאנס ויקטוריה פועל מאז 1998, מנוהל על-ידי אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחומם בארץ ורושם הצלחות רבות, כולל במקרים מורכבים במיוחד.

למה כדאי להגיע אל מכוני גמילה פרטיים?

  • תשומת לב מלאה מסביב לשעון - ככל שיש יותר אנשי צוות ביחס למספר המטופלים, כך באופן טבעי זוכה כל אחד ואחד מהם ליותר תשומת לב בכל נקודת זמן שבה יש בכל צורך (וכל גמילה, ובפרט מסמים ומאלכוהול, מחייבת תשומת לב מרבית).
  • מומחים מנוסים - במכונים הפרטיים מועסקים הפסיכיאטרים הבכירים ביותר, הנרקולוגיות המנוסות ביותר ובאופן כללי אנשי צוות בקיאים במיוחד וכמו כן מחויבים לחלוטין לתהליכי הגמילה.
  • תנאים נוחים - ככל שהמקום שבו מתבצעת הגמילה מאובזר טוב יותר ואפילו מהודר, כך גדלים סיכויי הצלחת התהליך התובעני, וזאת בזכות החשיבות של היחס המכבד לכל מטופל.
מכון גמילה פרטי מסמים והתמכרויות
מכוני גמילה פרטיים מתאפיינים ביכולות מקצועיות גבוהות. במרכז רנסאנס ויקטוריה היכולות באות לידי ביטוי הן באבחון המקיף שנעשה לכל מטופל, הן בבניית תוכניות גמילה מותאמות אישית ומתקדמות, על בסיס ידע נרחב, והן בהוצאה לפועל של התהליכים באופן המוקפד ביותר שיש. צוות המרכז כולל פסיכיאטר מומחה לגמילה, נרקולוגית עם ניסיון של עשרות שנים, פסיכולוגים, רופאות, אחים ואחיות, מדריכים ועו"סים - שעוטפים את המטופלים במעטפת מקצועית ואכפתית ומובילים אותו במיומנות אל הנתיב הנכון לו. הליווי הצמוד נמשך גם לאחר שמסתיים השלב הראשון בגמילה והוא ניתוק התלות, ובזכות התמיכה המשמעותית מובטח שינוי עמוק ובעיקר יציב לטווח ארוך.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך