מרכז גמילה מאלכוהול – האבחון והטיפול

מרכז גמילה מאלכוהול נותנים לכם מעטפת שלמה של לווי, טיפול ותמיכה אנונימית. הם עוזרים לכם לטפל בבעיית ההתמכרות שאתם מתמודדים איתה, ויחד אתם יוצאים למסע משותף של גמילה ושיקום עד לתוצאה. אם גם אתם מתמודדים עם התמכרות לאלכוהול, אל תגמלו לבד – היום יש כל כך הרבה אנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם להיגמל על הצד הטוב ביותר, הם עוסקים בצד הקליני, החברתי, הסוציולוגי, הפסיכיאטרי ועוד. שילוב של אנשי טיפול בתהליך שלכם יכול לתת לכם מענה רחב, מקצועי ומדויק לכל מקרה שתתמודדו איתו. כל מה שאתם צריכים הוא לפנות, הם יעשו את ההמשך. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה מציע לווי מקיף על ידי אנשי מקצועי מהשורה הראשונה, ונותן מעטפת חמה, אישית ודיסקרטית עבור כל מטופל שמעוניין להיגמל מאלכוהול עוד היום.

אחרי ההבנה שאתם מכורים לאלכוהול ומעוניינים לעבור תהליך גמילה במרכז גמילה מאלכוהול, חשוב שתכירו את שלבי הגמילה. מדבר בשלבים לא קלים, אך ניתן לצלוח אותם אם מכירים אותם ויודעים למה נכנסים. בשלב הראשון הצוות המקצועי של המרכז מבצע אבחון ראשוני, הוא בוחן את מצבכם הפיזי והנפשי ובהתאם מתאים לכם תכנית גמילה רלוונטית עבורכם. הם כמובן מסבירים לכם מה קורה בין לבין, על הקריז, על תחושת החשק להשתמש עוד ועוד, וכמובן לבסוף גם לגבי השיקום. האבחון הראשוני הוא חשוב מאוד, לכן חשוב לשים לב בשלבי הייעוץ כי ההבחנה שניתנה לכם היא מדויקת עבורכם. לאחר האבחון יהיה לכם תהליך יותר קל, הכולל גם אשפוז והשגחה צמודה.

גמילה – הפרטים הקטנים

כניסה לתהליך גמילה במרכז גמילה מאלכוהול הוא צעד מאוד משמעותי וחשוב לכל אדם שסובל מהתמכרות. אך בתוך תהליך הגמילה חשוב להכיר את התופעות של הגמילה, הם יכולים להיות פיזיים ונפשיים שיכולים להביא את המטופל למצבי משבר -אל דאגה. המטפלים המקצועיים מכירים את כל שלבי הגמילה, אתם רק צריכים לסמוך שהם עושים את העבודה המקצועית במיוחד בשבילכם.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה הוא מקום וותיק, מקצועי ומהימן שמלווה שנים רבות מטופלים שסובלים מהתמכרויות שונות, בניהם: אלכוהול. הם מציעים עבורכם לווי, תמיכה ומקום שאפשר לכם להיגמל במהרה.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך