טיפול בהתמכרות להימורים

קיימים סוגים שונים של התמכרויות ואחת מהם היא ההתמכרות להימורים. כאשר אנו מדברים על הימורים, רבים חושבים על אנשים אשר אינם מפסיקים לשחק במחשב או ברולטה ולבזבז סכומים גדולים של כסף. עם זאת, הימור יכול לבוא על ידי ביטוי במשחקי גרידה, לוטו, טוטו, הימורים במכונות מזל, משחקי ספורט, מרוץ סוסים ועוד. גמילה מהימורים הינו תהליך פסיכולוגי אשר ניתן לבצע בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע. רנסאנס-ויקטוריה הינו מרכז רפואי לגמילה מהתמכרויות, המעניק את כל השירותים וטיפולים אשר מכורים זקוקים להם על מנת להגיע להתמודד עם התמכרותם בהצלחה.

כיצד מתבצע טיפול בהתמכרות להימורים?

אדם אשר מוצא את עצמו מתעסק בהימורים בכל הזדמנות אשר נקלעת לו, זקוק לטיפול כמו בכל התמכרויות אחרות. כל סוג התמכרות שונה, ומסיבה זו חשוב להתאים את סוג הטיפול הנכון בעבור כל אדם ואדם. על מנת להבין לעומק את תהליך הטיפול בהתמכרות להימורים, ניתן לבחון את שלבי הטיפול השונים:

  • בשלב ראשון, המטופל צריך להתמודד עם חייו ללא הימורים כלל. המהמר לומד כיצד הוא יכול לדחות את הרצון להמר. המטופל זקוק לבנייה מחדש של הביטחון העצמי ולהתמודדות עם הקשיים בחייו ללא הימורים. בנוסף, בשלבים הללו עולה הצורך לשחזר ולתקן את מערכות היחסים הקיימות עם משפחתו וחבריו של המכור.
  • בשלב השני, המטופל כבר יודע להתמודד עם החיים ללא ההימורים וכך יכול להתחיל לבנות חיים חדשים. על מנת לעשות זאת ולהישאר נקי מהימור, מומלץ להגיע לפגישות קבועות של קבוצות תמיכה. שם הוא יכול להיזכר בדרך הארוכה אשר עבר בהצלחה. בנוסף הוא יכול להתחבר עם אנשים שונים שמשתתפים גם הם בקבוצות ועברו תהליך הדומה לו.

לנצח את התמכרות להימורים

הדרך היחידה לנצח תלות זו תהיה בחירה במרכז רפואי המטפל בהתמכרויות. מומלץ לבחור במרכז גמילה אשר מעניק טיפולים המיועדים לכל סוג התמכרות ומתבצעים על ידי צוות מקצועי הכולל רופאים כללים, עובדים סוציאליים, פסיכיאטרים ועוד. זכרו כי על מנת להצליח להתחיל בחיים חדשים וטובים יותר, יהיה עליכם לפנות אל רנסאנס-ויקטוריה ולהתחיל בטיפול בהתמכרות להימורים.

לכל הפרטים, מוזמנים להתקשר – 1800-205-077

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך