מהם הטיפולים האפשריים לגמילה מהימורים?

חושבים שאתם מכורים להימורים? היום יש לא מעט אנשים שמהמרים בקזינו או בכל מיני אתרים ואפליקציות שמאפשרות להם לשחק, לשים כסף ולהרוויח או להפסיד. רוב המהמרים מחכים לרגע שבו הם ינצחו ואז הם בטוחים שבכל פעם שהם ישחקו, הם ינצחו. אבל מה קורה כאשר הם מפסידים? ברוב הפעמים מאוד קשה להם להאמין שזה קורה, לכן הם ינסו שוב ושוב עד שכל הכסף יעלם להם. אנשים שסובלים מהתמכרות להימורים, ירגישו רוב הזמן מתח, התנהגות אובססיבית, רגישות, חוסר יציבות, דימוי עצמי נמוך, המון אגו, משיכה למצבי סיכון, חשיבה של מזל ודיכאונות. מזדהים עם הסממנים? היום טיפול בהתמכרות בהימורים עושים רק במרכז גמילה מהימורים. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה הוא אחד ממרכז הגמילה המוכרים והמקצועיים שיש בארץ, הם יכולים לסייע לכם להיגמל מההימורים תוך טיפול מתאים אישית למצבכם.

הטיפול שמקבלים

התגבשה במוחכם החלטה להגיע למרכז גמילה מהימורים ולעשות הפסקה מכל המעגל המורכב שאתם נמצאים בו? זו ההחלטה הכי נכונה שתעשו עבור עצמכם. טיפול בהתמכרות הוא ארוך ומתחיל בעיקרו בייעוץ ראשוני שנעשה על ידי רופאים פסיכיאטריים שכל מטרתם להבין מה היא רמת ההתמכרות ואילו סוגי טיפולים תצטרכו מעכשיו. הצלחת הטיפול תלויה גם בכם, אך גם באנשי המקצוע שילוו אתכם. ככל שהם יהיו יותר מקצועיים, כל הם יחדירו בכם יותר מוטיבציה להמשיך את הטיפול ולא לוותר. התמכרות להימורים לא מגיעה סתם כך, היא קשורה למצב נפשי ירוד או לסיטואציות מורכבות שהאדם חווה – לכן מלבד הטיפול הפסיכיאטרי, יהיה צורך גם בטיפול פסיכולוגי שיסייע לכם לרפא גם את החלק הנפשי בכם.

אל תתביישו לבקש עזרה מקצועית

החששות והפחדים שעולים במוחם של מכורים להימורים, היא לגמרי צפויה ותקינה. רבים מפחדים להתמסר לתהליך ותוהים לעצמם האם ההגעה למרכז גמילה מהימורים יעזור לכם, או רק יעשה להם ההפך. עזרה מקצועית יכולה לתרום לכם להבין קצת יותר מאיפה מתפתחת ההתמכרות, הטיפול האישי והקבוצתי יכול לחדד לכם איך דברים עובדים אצלכם וכך בעתיד לזהות אותם ולמנוע התפתחות התמכרות נוספת.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה" הוא מנוסה ומקצועי ומציע למטופלים שמעוניינים לעבור תהליך גמילה לווי צמוד של מומחים בטיפול, ויחד הם יוצאים למסע משותף של גמילה וחזרה לחיים שגרתיים.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך