מרכז גמילה מאלכוהול ראשון לציון

התמכרות לאלכוהול הינה תופעה אשר אנשים התלויים בשתייה חריפה סובלים ממנה. התמכרות זו גורמת לנזקים רבים, נפשיים ובריאותיים. בנוסף לכך, המצב הכלכלי של המכור לאלכוהול יורד, מכיוון שרוב הכסף מיועד לשתייה חריפה. רנסאנס-ויקטוריה הינו מרכז רפואי בתחום גמילה מאלכוהול וסמים אשר מעסיק עובדים מקצוענים בתחום זה, הכולל מדריכים חברתיים שהם מכורים לשעבר אשר עברו תהליך גמילה וכיום הם נקיים. בנוסף הם עברו הכשרות וקורסים בתחום התמכרויות על מנת להגיע לתפקיד זה.

מרכז גמילה מאלכוהול ראשון לציון – קבוצות תמיכה

מוסד גמילה מאלכוהול הממוקם בראשון לציון כולל שלושה שלבים משמעותיים להצלחה. השלב הראשון הינו הפיזי, בו המכור מפסיק לשתות אלכוהול. שלב זה עשוי להביא להופעתן של תסמיני גמילה פיזיים קשים מאוד אשר מקשים עוד יותר על תהליך הגמילה. על מנת להתמודד עם תופעות אלו בהצלחה, חשוב לבחור במרכז גמילה אשר מעסיק צוות מקצועי אשר יעניק את העזרה הנחוצה בעת הצורך.

שלב ההתאוששות הינו השלב השני, במסגרתו לומד האדם כיצד מתנהלים ומתמודדים עם קשיים מבלי ליפול אל שתיית האלכוהול. השלב השלישי והאחרון מאפשר למטופל להבין מדוע הינו התמכר על מנת לא ליפול שוב ולחזור לשתיית אלכוהול.

לאחר הגמילה, מומלץ להיות חלק מקבוצת תמיכה, על מנת להמשיך להישאר נקי משתיית חריפה. אלו הנקודות אשר קבוצות תמיכה מעניקות כדי לעזור להתגבר על המתמכרות על טווח הארוך:

  • ייעוץ לאורח חיים בריא וחדש ללא שתייה חריפה ותמיכה אשר נועדה לסייע למכור לשעבר לשלוט על עצמו גם ברגעים של משבר ולהימנע מאלכוהול.
  • קבוצות אלו מאפשרות למכורים לשעבר לקחת צעד אחורה מכל אותם אנשים ומצבים אשר גרמו להם בעבר ליפול אל הטיפה המרה.

נזקים משתיית אלכוהול

כפי שנאמר, שתיית אלכוהול גורמת לנזקים רבים בריאותיים. לדוגמא, כמות גדולה של שתיית חריפה עלולה לגרום למחלות הכבד, מחלות הלב ועוד. בנוסף, התנהגות של מכור לתלות זו משתנה ולעיתים יכולה להפוך לאגרסיבית ואלימה.

על מנת להימנע מתסמינים אלו ולהיפטר מהם, מומלץ לאבחן ולטפל בתופעה זו במהירות רבה. ניתן למצוא בכל רחבי הארץ מרכזי גמילה לאלכוהול וסמים אשר יכולים לסייע לאדם המכור למצוא דרך חדשה לחיות את חייו, בלא נוכחות הסמים או האלכוהול.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך