איך נראה ומרגיש תהליך גמילה מתרופות נרקוטיות?

הרפואה בעידן שלנו, מאפשרת שימוש במשככי כאבים במצבי כאב שונים – מהקלים ועד לקשים. כך שאם יש לכם כאבים גופניים בגב, ברגליים, בכתפיים ובצוואר, הרופאים ייתנו לכם כדורים משככים. בנוסף, הכאבים יכולים להיות גם נפשיים, כאשר אתם חווים בעיות שינה, חרדות, דיכאונות – תקבלו כדורי שינה וכדורי הרגעה שמסייעים לכם עם התחושות הנפשיות הקשות. בשני המצבים, שימוש בכדורים כתוצאה מכאב, עשויה להוביל להתמכרות בשימוש שלהם. וככל שהמינון עולה, כך הגוף מתרגל וצריך עם הזמן שימוש בכדורים יותר חזקים כדי להמשיך ולהשפיע על רמת הכאב שאתם חווים. כניסה לתהליך גמילה מתרופות נרקוטיות מהסוג הזה, יכולה להועיל ולסייע לכם להתמודד עם הקשיים הבריאותיים והנפשיים איתם אתם מתמודדים ביומיום. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” מתעסק בדיוק בסוגיות האלו, ומסייע לאנשים לצאת ממצבי התמכרות מתרופות משככות כאבים תוך מתן טיפול אישי, מקצועי ועוטף.

איך אנחנו מתמכרים לתרופות? מתי זה קורה והאם אפשר לעצור את זה? הכל מתחיל מתחושת כאב מאוד חזקה, שפותחת את האופציה לשימוש במשככי כאבים. אין אפשרות לשים את האצבע על הנקודה שבה התחיל מצב התמכרות, אך בעיקר כשהכאב לא חולף וממשיך לתקופת זמן ארוכה, אזי אפשר לחשוש שהחלה התמכרות לתרופות. התחושה היא שבלעדיהן אי אפשר להרגיש טוב, שאם נפסיק, הכאב יהיה חזק ועוצמתי יותר ונסבול הרבה יותר. המטופל שחווה את הכאב, ומזהה שללא התרופות הוא לא מצליח לתפקד, צריך לשקול גמילה מתרופות נרקוטיות. אפשר לחיות גם אחרת, וללא תרופות עם עזרה חיצונית וטיפולית.

 

איך מתבצע תהליך הגמילה?

גמילה מתרופות נרקוטיות יכולה להתקיים אך ורק בסביבה מבוקרת, טיפולית ומקצועית. רופאים אשר ביצעו בעבר גמילה למטופלים במרכזי הטיפול השונים, ידעו להתאים עבור המטופל את שלבי הגמילה המותאמים בייחוד עבורו. הם יבצעו את התהליך בצורה מבוקרת, מתוכננת וישמו דגש על כל תסמיני הגמילה ותופעות הלוואי שעלולות להתפתח בעקבות התהליך.

 

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” נחשב לאחד מהמרכזים המוכרים, המנוסים והנחשבים בישראל בלווי מטופלים שמעוניינים לעבור תהליך גמילה ממשכי כאבים מסיבות שונות.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך