אל תנסו להיגמל לבד מקוקאין

גמילה מקוקאין יכולה להוות תהליך לא פשוט ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה הן את מרכז הגמילה והן את תוכנית הגמילה. מרכז הגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות ללא כל ספק כבחירה הנכונה למטרה.

קוקאין משויך לקטגוריה של סמים מעוררים והתמכרות לקוקאין טומנת בחובה הליך לא פשוט הכולל תסמיני גמילה כמו: דיכאון, עייפות וחרדה. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לדאוג שהליך הגמילה יהיה מלווה באנשי מקצוע מנוסים ובין היתר: רופאים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, מדריכים מקצועיים ועוד..  הליך הגמילה מצריך במקרים רבים טיפול תרופתי כמו גם ליווי נפשי ולכן, חשוב לבחור בתבונה את מסגרת הגמילה ולוודא שהיא מציעה את כל מה שצריך לקראת הליך הגמילה.

השפעות הקוקאין

קוקאין הוא סם אשר מיוצר מעלי הקוקה, כאשר, בעבר החומר שימש בעיקר עבור צרכים רפואיים. כיום, הקוקאין מהווה את אחד מסוגי הסמים היקרים ביותר והוא אף נחשב לממכר. כאמור, הליך הגמילה הוא לא פשוט בגלל תופעות הלוואי אשר טמונות בו, אך בחירת המסגרת המתאימה, תהווה כצעד משמעותי לעבר הצלחת התהליך של גמילה מקוקאין.

איך לבחור את המסגרת המתאימה?

כאמור בכדי שהליך גמילה מקוקאין יוכתר כסיפור הצלחה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור מרכז גמילה מקצועי, בעל שם ומוניטין בתחום. יש להקפיד ולבחור את כל הפרטים אשר יכולים להעיד על הרמה של אותו מרכז גמילה ובין היתר: שיטות הגמילה של אותו המרכז, מהם התכנים מהווים חלק מתוכנית הגמילה, מי הצוות המקצועי אשר מלווה את תהליך הגמילה, האם הגמילה הינה אישית או קבוצתית (או גם וגם), מהם תנאי האשפוז במקום ועוד. שימת דגש על כל הפרמטרים הללו, תאפשר לבצע את הבחירה במרכז האיכותי והמתאים ביותר עבור המטרה.

איך מתחילים את הליך הגמילה מקוקאין?

תהליך הגמילה מתחיל בזיהוי של ההתמכרות – למכורים לא תמיד פשוט להודות שהם מכורים, אז במקרים רבים התפקיד של המשפחה, החברים או הקרובים זה להעיר את עיניהם וללוות אותם כל הדרך לתוכנית הגמילה המתאימה. אם גם אתם מחפשים אחר מסגרת איכותית ומקצועית לגמילה מקוקאין, חשוב שתכירו את מרכז הגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה. את תכנית הגמילה של המרכז מלווים צוות של אנשי מקצוע מנוסים ובין היתר: רופאים, עובדים סוציאליים, פסיכיאטרים, מדריכים חברתיים ואנשי מקצוע נוספים. לקבלת מלוא הפרטים על תוכנית גמילה מקוקאין, מוזמנים לחייג כבר היום למספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך