איך מזהים התמכרות לאלכוהול?

התמכרות לאלכוהול פוגעת בכל תחומי החיים של המכור ואף מסכנת את בריאותו ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לעבור הליך גמילה. מרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה מהווה כבחירה נכונה עבור המטרה.

זה יכול להתחיל בדרינק פה, דרינק שם, להתקדם לשתייה יומיומית ולהתפתח לאובדן שליטה – וכן, התמכרות לאלכוהול נחשבת להתמכרות נפוצה ומכיוון שהיא טומנת בחובה סיכונים בריאותיים ויש לה השפעה שלילית על כל תחומי החיים, חשוב לנקוט בפעולה ולפנות לטיפול מקצועי בהתמכרות באלכוהול.

איך לזהות שמדובר בהתמכרות?

ישנם מספר סימנים אשר יכולים להעיד על התמכרות לאלכוהול – וזיהוי סימנים אלו אצל בני המשפחה והחברים, מצריך נקיטה בפעולה ודירבון להתחלה של הליך גמילה. בין הסימנים המרכזיים: האם הם מנהלים חיים תקינים או שצריכת האלכוהול פוגעת במהלך החיים. האם הם נוהגים בהשפעת אלכוהול? האם ה"בריחה" לאלכוהול מתבצעת בגלל הרצון/ הצורך להירגע? האם אותו אדם מפגין חוסר שלווה ועצבנות לא מובנת? האם כמויות האלכוהול הנצרכות עולות עם הזמן – מכיוון שהכמויות הקודמות כבר לא משפיעות? כל הסימנים הללו, יכולים להעיד על התמכרות ומצריכים כאמור, פניה למרכז גמילה.

הנזקים הבריאותיים

התמכרות לאלכוהול טומנת בחובה כאמור, שורה ארוכה של פגיעות ונזקים ובין היתר: פגיעה בתא המשפחתי ובחיי החברה, פגיעה בעבודה ו/או בלימודים ואולי גרוע מכל, איום על המצב הגופני והבריאותי של המכור – ובעיקר על הכבד ועל הכליות. במקרים קיצוניים התמכרות לאלכוהול עלולה גם לגרום לפגיעה במוח וחוש הטעם, הראייה והשמיעה. כאמור, כל התופעות הללו, אליהן המתמכר לאלכוהול חשוף, מהוות כסיבה מספיק טובה לנקוט בפעול ולהתחיל הליך של גמילה.

לצעוד לקראת גמילה

בהליך התמכרות המכור מאבד שליטה על חייו ועלול להתמודד עם פגיעה הן בבריאותו והן בכל האספקטים של החיים. החדשות הטובות, שהליך גמילה מקצועי ואיכותי, יכול לסייע לו לשקם את חייו ולצעוד לעבר עתיד אופטימי יותר. אם גם אתם מעוניינים לעבור גמילה מאלכוהול, המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יהווה ככתובת הנכונה בעבורכם.

לקבלת כל הפרטים, מוזמנים ליצור קשר עם המרכז במספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך