אילו אופציות עומדות בפני מכורים לסמים?

אם אתם מחפשים אחר מרכזי גמילה, תשמחו לגלות כי קיימות אפשרויות שונות עליהן ניתן למנות מרכזי גמילה מסמים חינם  לצד, מכונים פרטיים. במידה ואתם לא רוצים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, אין כל ספק כי מרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות כבחירה הנכונה.

גמילה מסמים מהווה הליך מורכב אבל זאת הדרך היחידה המאפשרת למכורים, להחזיר את השליטה אליהם לחיים וליהנות מחיים טובים ובריאים. כל מי שתר אחר תוכניות לגמילה עתיד לגלות כי קיימות מספר אפשרויות רלוונטיות בעבורו ובין היתר: אשפוזיות מטעם משרד הבריאות (אשר יכולות להוות כבחירה המתאימה עובר מי שתר אחר מרכזי גמילה מסמים בחינם) ומכוני גמילה פרטיים.

מרכזי גמילה מסמים חינם – תמיכה והתמדה

לא משנה באיזו דרך בוחרים לעבור את הגמילה מסמים, מילת המפתח להצלחה היא התמדה. גמילה מסמים חינם מהווה הליך אשר טומן בחובו דרך חתחתים לא פשוטה – אשר כוללת מספר שלבים וכל שלב שכזה יש חשיבות גבוהה והשפעה רבה על הצלחת התהליך. כמובן, שתמיכה מהסביבה תהווה גם היא ככלי חשוב ומשפיע על הצלחת הגמילה.
באפשרותכם ליצור קשר עם מחלקת הרווחה של הרשות המקומית בה אתם מתגוררים, על מנת לקבל הפניה לאשפוזית. אפשרות נוספת היא לפנות ולבקש הפניה ממסגרות רפואיות כאלו ואחרות או לפנות באופן עצמאי לאותה אשפוזית הקרובה לאזור המגורים של אותו אדם.

להכיר את כל האלטרנטיבות

אם גם אתם תרים אחר תכנית גמילה מסמים, קיימת חשיבות גבוהה להכיר בצורה מעמיקה את כל האפשרויות המוצעות ואת ההבדלים ביניהם. כך לדוגמא, אתם עתידים לגלות כי אומנם לאותם מרכזי גמילה מסמים חינם טומנים בחובם יתרונות לא מעטים, אך מכונים פרטיים מציעים יחס אישי ורמה מקצועית בלתי מתפשרת. כך שבמסגרת החיפוש חשוב שתכירו גם את מרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, אשר מציע תוכנית גמילה מקצועיות בליווי של צוות מומחים. לכל הפרטים, מוזמנים להתקשר1800-205-077

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך