איך מתבצע תהליך גמילה מהתמכרויות?

יש לא מעט סוגים של התמכרויות, אשר המשותף לכולם הוא הצורך בגמילה. אומנם "גמילה" יכולה להישמע לרבים כמילה מפחידה, אך בפועל, מדובר בתהליך אשר בסיומו המכור זוכה לקחת שליטה על חייו. כמובן, שבכדי ליהנות מהתוצאה המיטבית, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את תכנית הגמילה והחדשות הטובות הן שמרכז רנסנס – ויקטוריה, מהווה כמקום הנכון עבור המטרה.

נהוג לחלק את ההתמכרויות ל-2 סוגים עיקריים, הסוג הראשון הוא התמכרות לכימיקלים והסוג השני הוא סיגול של התנהגות התמכרותית. כאשר המשותף ל-2 סוגי ההתמכרויות טמון בצורך בהליך גמילה. כמובן, שהליך הגמילה אמור להיות מותאם באופן פרטני לסוג ההתמכרות, כמו גם לנתונים שונים אשר קשורים לאותו האדם. בכל מקרה, בכדי שהליך הגמילה יוכתר כסיפור הצלחה, הוא חייב להיות מלווה בצוות של אנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחומם.

כיצד זה מתבצע?

לא משנה מהו מושא ההתמכרות, בכדי לעבור הליך גמילה, יש צורך ליצור מערך תמיכה או לחילופין לסייע למכור לסגל דרך חיים רוחנית חליפית. מערך התמיכה יכול לבוא מהקרובים והמשפחה אך הוא אמור לכלול גם אנשי מקצוע כמו: רופא, פסיכיאטר, פסיכולוג ואפילו קבוצת תמיכה של אנשים אחרים המתמודדים עם התמכרות זהה. מסגרת התמיכה אמורה לדרבן את המכור להיגמל ולייצר אצלו מוטיבציה לצלוח את כל שלבי הגמילה. כמובן, שבכדי שהליך גמילה מהתמכרויות אכן ישיג את מטרתו הוא חייב להתבצע במסגרת המתאימה – מסגרת הכוללת תכנית גמילה אשר כאמור, אמורה להיות מותאמת אישית למטופל.

ההתנהלות היומיומית

חשוב לציין שגם במידה והליך גמילה מהתמכרויות מצליח והאדם לומד לחיות בלי מושא ההתמכרות שלו, הרצון והתשוקה לחומר הממכר נותרים בעיניהם – כאשר, הנגמל מקבל במסגרת הליך הגמילה כלים להתמודד בצורה המיטבית עם תחושת אלו. האור בקצה המנהרה, טמון בעובדה שעם הזמן, ההתמודדות הופכת לרוב ליותר פשוטה. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון, שההתחלה יכולה להיות קשה ולכן, לסביבה התומכת יש חשיבות גבוהה והשפעה גם אחרי שהליך הגמילה מסתיים בפועל.

בחירת מרכז הגמילה

השאלה אם הליך גמילה מהתמכרויות יצליח או לא, תלויה במידה רבה בבחירת אותו מרכז גמילה. ההמלצה היא להקפיד ולבחור מרכז גמילה מקצועי, בעל שם ומוניטין בתחום וכזה, אשר כולל צוות מקצועי, אשר ילווה את המכור לאורך כל תהליך הגמילה.

אם גם אתם מעוניינים לעבור הליך גמילה מהתמכרויות, חשוב שתכירו את המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, אשר נחשב לאחד מהמובילים בתחומו. לקבל מלוא הפרטים מוזמנים לחייג – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך