אל תתמודדו עם ההתמכרות לבד – מרכז גמילה הוא הפתרון

התמכרות לאלכוהול, סמים, משככי כאבים והימורים – הן תופעות מוכרות ורבים מהאנשים בישראל סובלים מהן. מרכז גמילה מקבל עשרות אם לא מאות מטופלים בשנה שהתמכרו לאחד מסוגי ההתמכרות ומנסים לשקם את החיים שלהם ולחזור לשגרה תקינה ונעימה. מנסים להיגמל ולא מצליחים? מרגישים שגם אתם זקוקים לעזרה? אתם לא לבד. יש לא מעט אנשים מכורים שמנסים להיגמל בעצמם וללא הצלחה ולכן, הם פונים למרכזי הגמילה השונים שעוזרים להם לצאת מהמעגל של ההתמכרות. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה נחשב לאחד מבין המרכזים הפופולריים אליו מגיעים מכל הארץ. הוא מלווה אנשים שהתמכרו ונכנסו לתוך מעגל שהם לא מצליחים לצאת ממנו, ומסייע להם לראות את הדרך הנכונה באמצעות טיפול נכון ומדויק, לווי של אנשי מקצוע ומטפלים ועוד.

מרכז גמילה הוא הפתרון שנותן מסגרת יציבה

חייהם של מכורים הם כמו סחרחורת, יום אחד הם האנשים הכי נורמטיביים, מצליחים, עם שאיפות, בעלי קריירה והצלחות ויום אחר, הם מכורים, ללא כל רצון להצליח, להגיע ליעדים, לחיות חיים מלאים וחברתיים. ההתמכרות יכולה להתחיל בקטן, אך ככל שממשיכים להשתמש, כך היא ממשיכה לגדול ולהשפיע על כל החיים. מרכז גמילה נותן מענה ממוקד ופתח עבורכם הזדמנות לחיות חיים טובים. הם מעניקים מסגרת טיפולים הדרושה לכם, עוטפים אתכם בכלים מקצועיים שמסייעים לכם לצאת מתוך המעגל ועוזרים לכם לראות את הדרך האחרת, מחוץ להתמכרות.

יש חיים אחרי הגמילה מהתמכרות

גם אם נדמה לכם כעת שכמעט בלתי אפשרי לצאת מתוך מעגל ההתמכרות, מרכז הגמילה מוכיח אחרת. מהרגע שהגעתם לייעוץ, אתם תרגישו שיש מי שמבין את מצבכם ורוצה בטובתכם. אנשי המקצוע הטיפוליים, בניהם: פסיכיאטריים, עובדים סוציאליים ועוד – יתאימו עבורכם את הטיפול המתאים ביותר עבורכם ולאט עם הזמן אתם תראו אתה שינוי. אומנם בהתחלה יכול להיות לכם תחושה של קריז, במידה ומדובר בסמים ואלכוהול או רגרסיה, והם לגמרי בסדר. כל עוד תמשיכו בדרך לעבר הגמילה, אתם תראו הרבה אור.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה" הוא בעל וותק רב בליווי מטופלים שמגיעים עם סוגים שונים של התמכרויות, הם מסייעים להם לעבור תהליך משלב הייעוץ ועד למצב שהם מסוגלים להתמודד עם ההתמכרות בעצמם.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך