איך תדעו שאתם זקוקים לגמילה מקוקאין?

התמכרות לקוקאין היא אחת מבין ההתמכרויות המוכרת והמסוכנות ביותר שקיימות בישראל. קוקאין הוא חומר שמגיע בתור אבקה, ונכון להיות יש המון אנשים שמכורים לקוקאין. הם לרוב אינם מודעים לעובדה שהם מכורים ואף לא מדווחים על כך. קשה להיות מודע, לא קל הבין באופן מידי שיש בעיית התמכרות, אבל לאחר תקופה ארוכה של שימוש ובעיות שצצות בעקבות השימוש, בעיקר בעיות בריאותיות, המצב לא מאפשר לחשוב על דרך אחרת מאשר גמילה מקוקאין. היום תהליכי הגמילה מאוד מוכרים וידועים בקרב המכורים לסמים, הם עוסקים ככולם במטרה אחת: להיגמל ולהגיע למצב מאוזן בריאותי ונפשית. יש המון קשיים בדרך לגמילה, אך הרצון ולהתחיל אותה הוא חשוב לחלוטין. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” עוזר להמון אנשים בתהליכי הגמילה השונים, מסמים קשים ועד לסמים קלים. הטיפולים שהם מציעים מותאמים אישית לכל מטופל ועוזרים, ללא צל של ספק, בקידום גמילה מכל סם אליו אתם מכורים.

יש כל כך הרבה סימנים שמעידים על אדם שזקוק לגמילה מקוקאין, הם פיזיולוגיים, נפשיים ובריאותיים שלא מאפשרים לאף אדם להתעלם מהם. נשמע לכם מוכר? הסימנים הגופניים יכולים לכלול שילוב של פרמטרים שונים, חשוב לשים לב אליהם, לבחון אותם ולהרים דגל. למשל: הזעת יתר, טמפרטורת גוף גבוהה, עלייה בדפיקות קצב הלב, כאבים ומועקה בחזה, בלבול, טשטוש, הקאה, צמרמורות, רעידות, כאבי שרירים ועוד. עם כמה שנדמה לכם שאלו תסמינים שגרתיים, אלו לא. מדובר בתופעות ידועות שנובעות בעיקרן משימוש בסמים וקוקאין בפרט. זיהיתם אחת מבין התופעות אצלכם? אל תהססו ותיגשו עוד היום למרכז גמילה ותתחילו טיפול.

בחירת מרכז גמילה

בישראל קיימים מספר מרכזי גמילה מסמים והתמכרויות, צריך לבחור את המרכז שיתאים לכם ויענה על הצרכים המדויקים שלכם. גמילה מקוקאין מצריכה מהמרכז ללוות אתכם מהשלב הראשון והייעוצי, ועד לשלב התאמת הטיפול והתחלתו. מומלץ לברר על סוגי הטיפולים והמטפלים, האם יש לכם לווי צמוד, אישי הכולל גם שמירה על הפרטיות שלכם? כל בדיקה שתגרום לכם להרגיש בנוח להתחיל ולהיפטר מההתמכרות שלכם.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” בעל וותק רב בלווי נשים וגברים בתהליכי גמילה שונים ובפרט מקוקאין. הם מצמידים לכם אנשי טיפול מקצועיים שדואגים להתאים לכם טיפול אישי ומקצועי עד לגמילה מלאה.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך