איך תוכלו לגרום להם לגשת למוסד גמילה מסמים?

איך ניתן לעזור לאדם להתמודד עם ההתמכרויות? התמכרות לסמים, לאלכוהול או לתרופות גורמת לאדם לבודד את עצמו מהעולם, הוא מרגיש לבד, מלא בחרדה חברתית, דיכאוני, מתוסכל ועייף ולמרות מצבו, הוא מתקשה להבין שהוא צריך עזרה. החברים והמשפחה מתחילים לשים לב שמשהו מתרחש, שהיקירים להם מתמודדים עם סוג של התמכרות ולא יודעים איך לקדם אותם לקבל עזרה. כדי שתוכלו לסייע להם לעשות שינוי, אתם צריכים קודם כל לגשת אליהם בצורה שונה, לדבר איתם ממקום של מוטיבציה, בירור וצורך בשינוי. אם הם עצמם לא ירצו לגשת לטיפול במוסד גמילה מסמים, יכול להיות שהטיפול לא יהיה מוצלח עבורם. לכן אלו הם שלבים מאוד קריטיים שצריך לדעת איך לגשת, לעזור ולקדם את המשתמשים למצב גמילה. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הוא אחד מבין המוסדות המובילים בגמילה מהתמכרויות שונות. הוא מלווה את המכורים משלב ההבנה שהם זקוקים לטיפול ועד לתוצאת גמילה מצוינת.

כמו שדיברנו מקודם, כדי שהמכור ירצה להיגמל, עליכם לגרום להם לחשוב על שינוי ומה יקרה במידה והם יפסיקו. למשל: יהיה להם טוב יותר, הם ירגישו הרבה יותר חיים ושמחים ועוד. אך לפני שמתחילים את תהליך השינוי, כדאי שתבינו את המשמעות של השינוי עבורם ועבורכם. כאשר אתם מכור משתמש בלי הפסקה בסמים, הוא רוצה להפסיק. לעיתים נהוג לחשוב שהוא רוצה, מנסה ולא מצליח אז נשאב חזרה. זוהי לא התוצאה הרווחת אצל כל המכורים – יש כאלה שרוצים להפסיק, מנסים אבל מפחדים מאוד. כדי שהם יוכלו לעשות זאת בלי כל פחד,  הם זקוקים למוטיבציה מהאנשים הקרובים להם. בלי לכעוס עליהם, בלי לשאול למה ומדוע הם לא מפסיקים, אלא לבדו איתם מה יעזור להם להפסיק? מה יניע אותם? וכך הם יוכלו למצוא את הדרך להתגבר על הפחד ולגשת למוסד גמילה מסמים.

 

הגעה לטיפול מצילה חיים

מוסד גמילה מסמים יכול להציל אנשים מהתמכרות קשה ולסייע להם לחזור לחייהם השגרתיים, לנהל מערכות יחסים, לצאת ולאהוב את עצמם.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” נחשב לאחד ממרכזי הטיפול הוותיקים והמקצועיים במשק, הם מלווים אנשים שזקוקים לגמילה מהתמכרות ועוזרים להם לצאת ממצבים קשים מאוד.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך