אלו משככי כאבים ממכרים מצריכים הגעה לגמילה מתרופות?

התמכרות לתרופות מהי? אם יש לכם כאבי שיניים, רגליים, ברכיים וגב – ולמרות שאתם משקיעים במנוחה רבה, עדיין הכאבים כל כך עמוקים ובתוך השרירים והמפרקים שכל מה שעוזר לכם בשלב הזה הם תרופות. אתם מוצאים את עצמכם נוטלים תרופות ללא סוף, בין אם באופן קבוע או זמני, ועדיין הצורך המיידי למצוא פתרון או נחמה דרך תרופות מעידה רבות על התמכרות. גמילה מתרופות צריכה להיות בחירה ודרך ההתמודדות שלכם עם הכאב. ככל שתבינו שהשימוש בתרופות לא מחזק לכם את המערכת החיסונית, אלא להפך. גורם לה להיחלש ולכם על הדרך לפתח דרך התמכרותית למוצרים רפואיים – אתם תחליטו שהגמילה היא הצעד הנכון עבורכם. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” יכול לעזור לכם בתהליך הגמילה ממשככי כאבים. יחד עם אנשי המקצוע והמטפלים הם יתאימו לכם תכנית טיפולית אישית, יחד תצעדו אל דרך בריאה וללא תרופות.

היום יש מגוון תרופות משככות כאבים שניתן להשתמש בהם למגוון כאבים גופניים פיזיים. בכל פעם שאתם צורכים בתדירות אחת, הגוף מסתגל ולאחר מכן אתם עוברים לתרופה הבאה ומקווים שהיא תהיה מספיק חזקה כדי למנוע את התחושה. התרופות שנוהגים להשתמש בהם לרוב יכולות להיות, אדוויל, אקמול ואופטלגין. יש גם תרופות שמבוססות על מורפיום שמרפות את השרירים. מלבדן, יש גם תרופות אחרות כמו, כדורי הרגעה וכן כדורי שינה שכל מטרתם להקל על מצבי חרדה, דיכאון, בעיות שינה, מחשבות טורדניות ועוד. ההתמכרויות הללו הן מוכרות וידועות וכדי לעצור אותם, ללא ספק צריך להתחיל טיפול מתאים וגמילה מתרופות.

 

איך תזהו שאתם מכורים?

כמו בהרבה התמכרויות אחרות, יש קושי רב לזהות שהמשתמש הוא מכור. אחת מין התופעות היא שכל תרופה שצורכים, אמורה להקל על הכאב. ואם היא מקלה, אז אנחנו יכולים להמשיך בחיינו בצורה טובה. אך מה קורה וההשפעה של התרופה נגמרת, אתם חושבים לקחת עוד אחת ועוד אחת, ואולי עוד אחת כדי להיפטר מתחושת הכאב. כאן ניתן להבחין במצב שבו יש תלות בתרופות ובצורך שלהן להרגיע את האזור הכואב. גמילה מתרופות היא הכרחית וחשובה בשלב הזה, אל תהססו לפנות לתמיכה ולגמילה, אלו יכולים לעשות המון טוב לגופכם ולכם.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הינו מרכז מוכר וותיק במתן מענה לאנשים מכורים לתרופות. ניתן להגיע לטיפול מקיף ומקצועי ולשפר את חייכם עוד היום.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך