אלו סימנים ומצבים יגרמו לכם להתחיל גמילה מאלכוהול?

חושבים שאתם מכורים לאלכוהול? היום יש מכוני גמילה מאלכוהול שמסייעים לכם לעבור את תהליך הגמילה שישנה לכם את החיים. תופעת ההתמכרות לאלכוהול היא מורכבת בכל היבטיה הנפשיים, הביולוגים והחברתיים. האדם שהתמכר למשקאות חריפים, יכול לעשות שימוש חוזר ועלול להגיע למצבים נפשיים מאוד מורכבים והמצבים האלו יגרמו לו שוב לצרוך את האלכוהול. איך ניתן להפסיק את המעגל? באמצעות הגעה למרכז גמילה מקצועי, שילווה אתכם מהרגע בו שאתם מוכנים לעבור תהליך ועד שתסיימו אותו בהצלחה. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הוא המקום המתאים ביותר בשבילכם, עם ניסיון רב וצוות מקצועי שילווה ויתאים לכם את הטיפול המתאים.

יש לא מעט מצבים נפשיים והתנהגותיים שהאדם מתמודד איתם בעקבות השימוש באלכוהול. הם שונים ומורכבים, ולכל אחד יש השפעה אחרת. למשל: כאדם צורך אלכוהול באופן יומיומי, מצבי הרוח שלו משתנים, החשיבה מעורפלת, הוא הופך אובססיבי, כפייתי ועוד. בגלל שכל התנהגות היא קשה עבור האדם המכור, הוא מאמין שכדי שהתחושה תעבור, הוא צריך לשתות עוד ועוד עד שהכאב יפסק. אבל הוא לא נפסק. הוא מגיע למצב שכל פעילות בסיסית שהוא מעוניין לעשות, הוא לא מצליח וכך נגרם לו נזק בכוחות עצמו, בלי יכולת לשלוט על החיים שלו. גמילה מאלכוהול היא הפתרון להרגיש טוב יותר, לראות את החיים באופן חיובי ולא לשקוע למצבים רגשיים, נפשיים ופיזיים קשים.

 

איך נראה תהליך גמילה?

המון אנשים שחושבים לקחת צעד ולהגיע למרכז גמילה – חוששים. הם בטוחים שמדובר במקום שלא יעשה להם טוב ושהם יסבלו. אך ההפך הוא הנכון. אדם שמתחיל גמילה מאלכוהול במרכזים השונים, יעבור תהליך ארוך, תהליך נפשי בעיקרו. הוא יבין מאיפה נובע הצורך בתלות באלכוהול, על מה זה יושב. לאחר מכן יותאם לו טיפול שיקומי ליכולת ההכלה שלו. מתוך הטיפול הוא יצליח להתחזק ולהימנע מחזרה לשתייה חריפה.

 

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” מלווה אנשים שמעוניינים להיכנס לתהליך גמילה מאלכוהול שנים רבות, תוך התאמת טיפול אישי, לווי מקצועי והכוונה לחזרה לחיים טובים ובריאים יותר.

 

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך