אל תעשו את זה לבד

יש לכם כאבים כרוניים ברגליים, בידיים, בצוואר ובגב ולעיתים כל מה שעוזר לכם להחזיק את הגוף הם משככי כאבים מכל הסוגים, שבלעדיהם אתם לא מצליחים לעשות כמעט כלום. אתם לא לבד – בשנים האחרונות נשים וגברים רבים מגיעים למרכזי הגמילה השונים בשל התמכרות לצריכת משככי כאבים ומרגישים שהם זקוקים לגמילה ממשככי כאבים – ובקצרה: לטיפול מקיף שיעזור להם להתמודד עם הכאב בעצמם. בעיית ההתמכרות הופכת עם השנים להרסנית אם לא מטפלים בה בזמן, התלות בכדורים יכולים להזיק הן לאברים שונים בגוף והן להתמודדויות העצמאיות של הגוף. ככל שתגיעו לטיפול מוקדם, כך תוכלו להיגמל בהקדם ולעזור לגוף שלכם להתנקות. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” יכול לעזור לכם מאוד בתהליך הגמילה מכדורים עוד היום. בעזרת צוות המטפלים, תוכלו למצוא את שיטת הטיפול שמתאימה עבורכם ולעבור תהליך גמילה מקיף ומותאם לכם.

Session with a psychologist

השידה לצד המיטה מלאה בכדורים שמרככים את הכאבים. רגע לפני השינה, אתם פותחים אותה ולוקחים את הכדור החזק והטוב שיעזור לכאבים להירגע. מכירים את התחושה? לרוב מאוד קשה לשנות הרגלים ואתם מרגישים שהתלות בכדורים עוברת את גבול הטעם הטוב. גמילה ממשככי כאבים היא מומלצת, אבל חשוב לא לעבור את התהליך לבד. היום יש מרכזי גמילה שונים שיכולים לסייע לכם להתמודד עם תסמיני הגמילה, כגון: דיכאונות, חרדות, עייפות, כאבי ראש, בעיות שינה, בחילות, הקאות ועוד. אומנם, אם תבצעו את תהליך הגמילה בהדרגתיות ויחד עם מרכז גמילה מקצועי, תוכלו לראות תוצאות שיהיה לכם נוח יותר להתמודד איתם.

 

גמילה – מה הם השלבים?

אחרי שבחרתם להגיע למרכז גמילה ולעבור תהליך גמילה ממשככי כאבים – אתם כבר בדרך הנכונה עבורכם. כעת אתם צריכים להכיר את התסמינים והתחושות שהגוף עובר בזמן תהליך הגמילה. השלב הראשון של הגמילה מתחיל בעיקרו בפן הפיזיולוגי. המכור למשככי כאבים יתחיל לנקות מגופו את הרעלים וירגיש תחושה מאוד קשה. מלבד הכאבים, הוא ירגיש ריקון ומצב של תסכול מאוד עמוק. כאן נכנס השלב השני, שלב הטיפול הנפשי. אותו תקבלו בעזרת לווי מלא של בעלי המקצוע במרכז הגמילה.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” מסייע לאלפי אנשים בשנה להיגמל מהתמכרויות שונות. יחד עם הניסיון והוותק שהם צברו עם השנים, הם נותנים מעטפת מדויקת לכל מטופל ומטופל.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך