באילו גילאים מומלץ לגשת למכון גמילה מנייס גאי?

אתם בטח מכירים מישהו או מישהי קרובים אליכם שמשתמשים בסם: נייס גיי. היום יש לו שימוש נפוץ מאוד, בעיקר לאנשים שאין להם כל כך הרבה כסף להשקיע בסמים יותר קשים מאלו. סם נייס גיי מייצר תופעות מאוד מורכבות אצל המשתמש. מלבד ההתנהגות המוזרה שהוא גורם לו, הוא גם מפתח דמיונות והזיות במוח האדם. כך שהבן אדם שהכרתם עד כה, בהכרח לא מתנהג כמו שהתנהג בעבר. הוא שונה, הוא לא אותו הדבר והתחושה שלכם שאיבדתם את החבר או החברה הכי טובה שלכם בגלל השימוש. זה מפחיד ועצוב, אך מאוד קשה לעצור את זה. כדי שהם יוכלו לצאת מהמעגל השימוש בסם, מומלץ להציע להם להתחיל גמילה מנייס גאי. יכול להיות שבהתחלה הם יסרבו, תהיה להם תגובה מאוד קשה. אך מהרגע שהם יסכימו, כדאי להתחיל ולבדוק על מרכז גמילה מקצועי שיסייע להם לעבור את התהליך בצורה טובה. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” יכול להיות מאוד רלוונטי עבורם בשלב הזה, מהרגע שהם יחליטו להתאשפז ולהיגמל, הם יפגשו מטפלים רבים שיתאימו להם את הטיפול הרלוונטי. וככל שהזמן יעבור, הם יתחילו לראות תוצאות והתפקחות.

היום יש כל כך הרבה אנשים שמשתמשים בנייס גאי, אבל המשתמשים העיקריים הם ללא ספק בני ובנות הנוער. מכיוון שהסכום שלו הוא הרבה יותר נגיש להם לעומת סמים אחרים. יחד עם זאת, יהיו גם אנשים בגילאים מבוגרים יותר, אפילו מעל גיל 35 שיצרכו נייס גאי. אי אפשר לשלול. איך תדעו שאחד מהחברים שלכם משתמש? לפי התסמינים והתופעות שתיארנו ויותר מכך, הוא ירגיש נזק ברמה הגופנית והפיזית: הגוף יהיה יותר איטי, העור יתחיל לשנות את צבעו ומרקמו, הוא ירגיש חולשה, עייפות, מחשבות אובדניות וכאבי שרירים. אם זיהיתם את אחד מבין התופעות אצל אחד מחבריכם, מומלץ להציע להם להגיע לגמילה מנייס גאי.

 

זמן הגמילה

כדי שיהיה אפשר להרגיש שינוי בתהליך גמילה מנייס גיא, צריך לפחות חודש עד חודשיים כדי להבחין בתוצאות. מאוד תלוי במצבו, כמה זמן הוא היה מכור ומה התדירות שהוא השתמש.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” מלווה המון שנים לקוחות שהתמכרו לנייס גאי ועזר לכם תוך מתן טיפולים מותאמים אישית לצאת ממעגל ההתמכרות ולהמשיך בחייהם.

 

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך