בחירת מרכזי גמילה פרטיים

אתם מרגישים שהגיע הזמן לשינוי, שכבר הרבה מאוד זמן שאתם מכורים לסמים ולאלכוהול ולא מצליחים להפסיק. החברים שלכם דואגים לכם, המשפחה בטוחה שהדרך שלכם אבודה – אבל לכם יש תקווה, אתם בטוחים שמרכזי גמילה פרטיים יוכלו לעזור לכם לצאת מתוך מעגל ההתמכרות ולהשיב לכם את חייכם בחזרה. אתם צודקים. הרבה אנשים שמגיעים למרכזי הגמילה השונים בארץ, מבינים שהם עשו את הצעד הנכון. הצעד שהוביל לשינוי בחייהם. אומנם התהליך וקבלת ההחלטות לא היו קלים, אך מהרגע שהחלטתם והבנתם שזה הצעד הכי טוב עבורכם, אתם תראו רק דברים טובים. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” מציע לכם מקום חם, עם אווירה טובה ומקצועית לעבור תהליך גמילה בדרך שלכם, מותאמת אישית.

אם עוד לא ביצעתם בדיקה ראשונית לגבי מרכזי גמילה פרטיים, מומלץ ורצוי מאוד לפני ההגעה וההרשמה לבדוק מראש אילו מבין המרכזים מוצאים חן בעינכם מבחינת כל הפרמטרים. על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הכי טוב, אתם צריכים את המומחים הכי טובים, את המקום שיאפשר לכם תחושה ואווירה חמה ומכילה, דיסקרטיות והכי חשוב, שיהיה לכם מטפלים רגשיים ונפשיים שתוכלו לדבר איתם על המחשבות והתחושות שעולות לאורך כל תהליך הגמילה. את כל אלו תוכלו לברר בפגישת ייעוץ ראשונה או באתר של אותו המרכז. שם ככל הנראה יהיו כתובים גם המלצות ומידע נוסף וחשוב. אל תוותרו על השלב הזה.

 

תהליך הגמילה משנה חיים

יכול להיות שכעת אתם חושבים שתהליך הגמילה במרכזי גמילה פרטיים לא יסייע להם להיגמל בכלל, ואתם ככל הנראה גם בטוחים שהכל תלוי בכם, שאם אתם תחליטו אז תצליחו להפסיק את הכל. האומנם? המון אנשים ניסו להיגמל בעצמם בעבר ונכשלו. יותר מכך, הם הגיעו למצבי התמכרות הרבה יותר קשים, אותם הם בכלל לא צפו ואז כשלא הייתה ברירה, הם הגיעו למרכזי הגמילה והתהליך שלהם היה הרבה יותר קשה. אל תחכו שהמצב יחמיר, תחליטו שאתם משנים חיים וזה יקרה.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” בעל וותק ומוניטין רב בלווי מטופלים שהתמכרו לסמים, אלכוהול, משככי כאבים ועוד. יחד עם הצוות המקצועי, הם עזרו להם לצאת ממעגל ההתמכרות ולבחור בחיים.

 

 

 

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך