גמילה ממריחואנה – דרכי הטיפול

תלות במריחואנה יכולה להתרחש אצל כל אדם. הסם נותן תחושה של רוגע, שלווה ורפיון של השרירים. כמעט כל מי שמעשן מתחיל להתמכר לתחושה ולאט לאט צורך את הסם יותר. איך תדעו אם התמכרתם ואתם זקוקים לגמילה ממריחואנה? לפי התסמינים. היום יש תסמינים חשובים שכדאי לשים לב אליהם. הם יציגו בפניכם את התמונה המלאה לכך שאתם ככל הנראה מכורים: אתם לא יכולים להפסיק. גם כשאתם נמצאים לבד, עם חברים, אחרי האוכל, לפני האוכל, באמצע העבודה ובכל מקום, אתם מעשנים. ניסתם להפסיק, אבל אתם לא יכולים ומבקשים מחבר שכטה ועוד אחת. שיקול הדעת שלכם רוב הזמן מעורער, יש לכם בעיות שינה, מחשבות, חרדות ולמרות שאתם מזהים הכל – אתם לא יכולים להפסיק. כאן ניתן להבחין כי אתם זקוקים לגמילה. כדי שתוכלו לעשות זאת נכון, מומלץ לפנות למרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה”, מרכז שמסייע לאנשים להתמודד עם מצבי גמילה שונים באמצעות טיפולים נפשיים שונים. יחד עם הצוות המקצועי, תוכלו למצוא את המסלול שמתאים לכם עד שתצליחו להגיד לא לסם.

כל כך הרבה פעמים שניסתם, חשבתם להיגמל אבל הדרך הייתה כל כך ארוכה ששוב נפלתם לסם והחלטתם להשתמש בחזרה. כי בשביל מה להפסיק? ברגע שאתם מבינים שיש כאן בעיה וצורך לטפל, זה כבר צעד חשוב. אם אתם לא מצליחים לגשת לבד ולקבל טיפול גמילה ממריחואנה, תבקשו מהקרובים לכם שידחפו אתכם לצאת מהמעגל שנכנסתם אליו. ברגע שהם יכנסו לתמונה, הם יוכלו לעזור לכם לבחור את המרכז הטיפולי שיעזור לכם להיגמל, את סוג הטיפול ועוד. דרכי הגמילה והטיפול הם שונים בין אדם לאדם, כך שברגע שהחלטתם לגשת לאחד, אתם תקבלו את הטוב ביותר עבורכם. כל מה שאתם צריכים הוא לעשות צעד אחד קטן עבורכם ולראות הרבה טוב.

 

בחירת מקום משנה חיים

אחרי שהבנתם שכל מה שאתם צריכים כרגע הוא טיפול גמילה ממריחואנה, כעת כל שנותר לכם הוא לבחור את מרכז הגמילה שיתאים לצרכים שלכם ולהתחיל תהליך ריפוי מלא.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה”, נחשב לאחד ממוסדי הגמילה הגדולים בארץ, בעל ניסיון וותק רב בלווי מטופלים שמעוניינים לטפל בסוגי גמילה שונים.

 

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך