גמילה מסמים מתחילה בשינוי הרגלים

יש לא מעט נשים וגברים שנכנסים למסע גמילה מסמים בעקבות שימוש כבד שלא מאפשר להם לחיות את החיים במלואם. מצבם הנפשי והפיזיולוגי מתדרדר, וכל מה שהם רוצים הוא לחזור ולהתנהג רגיל, כמו כולם, ולחיות אחרת. גם אתם מרגישים שהשימוש בסמים גורם לכם לבחור מסלול שלא תואם לסט ערכים שלכם, שההתנהגות שלכם מתדרדרת ואתם לא מצליחים לשלוט בה ובמצבכם הבריאותי? הגיע הזמן לקבל החלטה ולצאת למסע גמילה אישי ותוך מספר שבועות תתחילו לראות את השינוי בתוככם. תהליך הגמילה הוא הרבה יותר פשוט ממה שאתם מכירים, והוא בטח עדיף על כל התדרדרות בריאותית בשל השימוש בסמים. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” יכול לעזור לכם בתהליך הגמילה ולהצמיד עבורכם מטפלים ממקצועות שונים שילוו אתכם שלב אחר שלב עד שתרגישו שאתם נגמלים וחוזרים לחיים.

תהליך גמילה מסמים מתחיל מקבלת החלטה, אך לא רק – כשמדובר בגמילה משימוש בחומרים ממכרים, צריך גם לבחור לשנות הרגלים. כי לאורך כל תקופת השימוש ההרגלים שלכם היו מסוימים, קבועים ולא משתנים. אלו הרגלים שגרמו לכם להישאר במקום, הן מבחינת הדפוסים אליהם התרגלתם, כמו: להשתמש שוב ושוב בסמים וללכת לישון. בלי לראות חברים, משפחה או לצאת מהבית. המנגנון של ההתמכרות יכול לגרום למכור תחושה של בדידות. שינוי דפוס הוא לצאת מהבית. להתחיל להיפגש עם חברים ולראות את החיים במלואם. על מנת שתוכלו לראות תוצאות, עליכם לשנות הרגלים וזה לגמרי תלוי בכם.

 

אל תגמלו לבד

אומנם תהליך הגמילה מסמים יכול להיות קל לאנשים מסוימים, אך לא כולם מסוגלים להיגמל לבד. יש אנשים שזקוקים לאנשי מקצוע שילוו אותה, יתמכו בהם, יצמידו להם מטפלים מקצועיים ועוד. היום יש מרכזים טיפוליים שמסייעים לאנשים לצאת ממעגל השימוש בסמים. הם נותנים להם מעטפת מלאה של טיפולים: טיפול קבוצתי, טיפול פרטני, לווי מלא של עובדת סוציאלית ועוד. הטיפולים הללו עוזרים הן מבחינה נפשית והן מבחינה פיזית להיגמל. חשוב מאוד לפנות לעזרה, אל תנסו להיגמל לבד.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” בעל ניסיון רב בלווי נשים וגברים שהתמכרו לסמים ועזרו לכם, תוך התאמת טיפול אישי, לצאת ממעגל הסמים ולחזור לחיים השגרתיים.

 

 

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך