יתרונות הטמונים בגמילה מסמים

ההחלטה להתחיל גמילה מסמים היא לא פשוטה. כאשר אדם מקבל את ההחלטה, הוא מבין שמצבו הבריאותי והנפשי לא תקין ושהוא צריך לעשות צעד אחד קטן כדי לסייע לעצמו. תהליך גמילה לכל סוג של התמכרות יכול להיות ארוך וממושך אך גם קצר וממוצא. מאוד תלוי בסוג הסם, בכמויות הנצרכות, וכמה זמן התבצע השימוש. ככל שהזמן היה רב יותר, כך האדם מתקשה לנהל את חייו באופן שגרתי והוא צריך לעיתים לעצור, לישון באמצע היום ולהתאפס. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” מסייע לאנשים שמעוניינים להתחיל גמילה מסמים לעבור את התהליך במהרה, תוך התאמת הטיפול המתאים, לווי ותמיכה מלאה.

 

איך מרגיש אדם שמתחיל גמילה מסמים? המון תחושות, אך העיקרית היא הקלה.

כאשר אדם ממשיך להשתמש בסמים הוא מרגיש חסר שפיות לחלוטין, יש תחושה שהכל נהרס, ששום דבר לא יציב, שאורח החיים הוא עצוב, מדוכא, כואב ומתוסכל. אדם שמשתמש הוא חסר גבולות כלפי עצמו וכלפי הסביבה שלו. הגמילה יכולה לעזור לו לצאת מהמצבים השונים שהוא מתמודד איתם וככל שהוא יקבל טיפול מתאים למצבו, הוא יתחיל להרגיע הרבה יותר משוחרר, וכל הכאבים הנפשיים והפיזיים יפחתו משמעותית.

הכל אפשרי ותלוי בכם

אם אתם עוד לא מאמינים שניתן לחזור לחיים הרגילים באמצעות גמילה מסמים , כדאי שתכירו את מרכזי הגמילה השונים, שמסייעים לכם שלב אחר שלב לצאת מתוך מעגל ההתמכרות. ברגע שתחליטו לגשת, להירשם לקבלת ייעוץ, לבחון את הטיפולים השונים והלווי החם והתומך, אתם תכירו עולם שלם של תמיכה שיכול לסייע לכם לעבור את תהליך הגמילה בקלות. מרכזי הגמילה מצמידים לכם אנשי מקצוע רלוונטיים בתחום הטיפול, שמאבחנים את מצבכם בהתאם לסם שהשתמשתם בו, ודואגים שתקבלו מעטפת שלמה של טיפול. אך ההחלטה שלכם היא לא פחות חשובה – ברגע שאתם תרצו לעבור את השינוי ולהתרפא, כך תוצאות הטיפול יהיו הרבה יותר חיוביות וטובות.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הינו מרכז מקצועי וותיק, שמסייע בתהליכי גמילה שונים באמצעות טיפול נפשי ופיזי. הצוות המקצועי מקפיד על רמת טיפול גבוהה ונותן מענה מלא לכל הצרכים של המטופלים.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך