כיצד בוחרים מוסד גמילה?

לא מעט אנשים שסובלים מהתמכרויות שונות כמו, סמים קשים או קלים ותרופות נרקוטיות יכולים במהרה להגיע למצב בריאותי מאוד מעורער. הם מרגישים שהשימוש משתלט עליהם וללא הכדורים או הסמים, הם לא מצליחים לתפקד לבד. מדובר בתופעת התמכרות מאוד ידועה ונפוצה, בעיקר כשהמשתמש מתחיל בשימוש ולא יודע איך להפסיק. כדי שתוכלו להיגמל ולחזור לחיי השגרה הרגילים והטובים עבורכם, אתם צריכים לגשת למוסד גמילה. גם אם השם נשמע לכם מפחיד או לא קשור אליכם ולחייכם, כאשר אתם מוצאים את עצמכם מנסים להפסיק את השימוש וחוזרים בחזרה, כשההתנהגות שלכם משתנה, שמצבי הרוח שלכם לרוב דיכאוניים, עצובים וכל מה שנוח לכם עכשיו – הוא להישאר בתוך המיטה ולא לצאת – אתם זקוקים ללווי, טיפול ותמיכה. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הוא המקום המתאים ביותר עבורכם לעבור מסע טיפול וגמילה ממצבי ההתמכרויות השונים שאתם חווים בחייכם. יחד עם טיפול מקצועי, תוכלו עם הזמן לראות שיפור ולהרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם.

בחירת מוסד גמילה היא מאוד חשובה, שכן ברגע שתתחילו את הטיפול במוסד, אתם תהיו שם הרבה יותר זמן מאשר בכל מקום אחר – חשוב שתרגישו נוח, שהמקום יראה לכם נעים, חם ועוטף. יחד עם זאת, מומלץ לשים לב גם לאנשי הצוות, האם הם מספיק מקצועיים, בעלי ניסיון וידע? ניתן לבדוק את הנושא בשיחה איתם או באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות ועוד. המלצות וביקורות תוכלו גם לאתר בגוגל, ולבחון האם המוסד שהגעתם אליו הוא המתאים ביותר עבורכם. תהליך הגמילה יכול להיות מוצלח מאוד במידה ובוחרים מוסד שאתם מתחברים אליו עד כמה שניתן. ככל שתבדקו על כל אלו מראש, תצליחו להשיג תוצאה נהדרת בסוף הטיפול.

 

הטיפולים הנפוצים

כל מוסד גמילה מציע שורה של טיפולים שיכולים להתאים למגוון רחב של אנשים שחווים התמכרויות שונות. הטיפולים יכולים להיות: פרטניים, קבוצתיים, בצמוד למטפלת, עובדת סוציאלית ופסיכיאטריים. ככל שהטיפולים יגעו גם במצב הנפשי, הפיזי והבריאותי, כך התוצאות לא יאחרו להגיע.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” בעלי מוניטין רב בלווי מטופלים שחוו התמכרות לסמים או אלכוהול בשלב מסוים בחייהם. הם מתאימים להם טיפול רלוונטי ודואגים למענה מכיל, חם ועוטף לאורך כל הדרך.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך