כמה זמן אורך תהליך הגמילה?

יש היום הרבה נשים וגברים שהתמכרו לסמים בשנים האחרונות ומצאו את עצמם מתמודדים עם מצבים נפשיים ופיזיים שהם מעולם לא דמיינו. מכורים לסמים מנסים בכל שלב להפסיק את השימוש, אבל תמיד מוצאים את עצמם חוזרים להשתמש כי הנפש שלהם עוד פצועה והם זקוקים לטיפול רגשי ונפשי עמוק כדי לצאת מהמעגל. מרכזי גמילה מסמים מתאימים במיוחד לאנשים מהסוג הזה ומסייעים להם לצאת ממצב ההתמכרות במהרה, תוך לווי צמוד, טיפול מותאם אישית ומעטפת שלמה לה הם זקוקים. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” נחשב לאחד מהמרכזים הטובים והפופולריים בישראל, אליו מגיעים מכל רחבי הארץ לטיפול בגמילה מסמים ויוצאים עם תובנות וחוזק נפשי ופיזי.

כל אדם שמכור לסמים עובר שלבים בחיי ההתמכרות שלו. בהתחלה השימוש הוא קטן ומאוד נקודתי. אך ככל שהמצב הנפשי מתערער, כך השימוש עולה וגובר וכך נולד מצב התמכרות מאוד גדול. משך תהליך הגמילה במרכזי גמילה מסמים משתנה בין אדם לאדם, תלוי בזמן השימוש, בכמויות, בסוגי הסמים, בתופעות הלווי, בתחושות וברצון לעבור תהליך. השלב הראשון של הטיפול הוא נפשי. מתחילים תהליך ייעוץ ואבחון ומבינים את עומק הבעיה, לאחר מכן מתאימים סוגי טיפולים נוספים שיתמכו בבעיות הנוספות שנולדו בעקבות ההתמכרות. לכן אי אפשר להגדיר באופן חד משמעי כמה זמן אורך תהליך הגמילה, הוא מאוד תלוי באדם ובדרך שלו.

 

בחירת המרכז – הדברים החשובים

כאשר אתם מחליטים להגיע לטיפול במרכזי גמילה מסמים, חשוב לבחור מקום שתרגישו בו בנוח ושהאווירה תהיה מתאימה לכם. בכדי שתדעו זאת, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ, להגיע ולהתרשם. בנוסף, כדאי לברר גם מי הבעלים של המקום, מה המומחיות שלהם, מי המטפלים שמעבירים שם את סוגי הטיפולים, איזה ניסיון הם צברו ומה הם יכולים לתת לכם. ככל שתבצעו את הבדיקה יותר מוקדם, ותגלו את מידת המקצועיות, כך תוכלו להחליט הרבה יותר מהר אם להגיע ולהיגמל שם או לא.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” בעל ניסיון רב בלווי אנשים שהתמכרו לסמים לאורך חייהם ומעוניינים לעבור טיפול מקיף, מקצועי ומכיל עד למצב גמילה מסמים.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך