מדוע כדאי לגשת למוסד גמילה מאלכוהול?

איך תדעו שאתם מכורים לאלכוהול? זה מתחיל כאשר אתם יושבים עם החברים הטובים, הם מביאים סוגים שונים של אלכוהול והם מוצאים אתכם בכל פעם סביב השולחן, מוזגים כוס ועוד כוס כשהם עדיין בכוס הראשונה. זהו רק תסמין ראשון, אך ככל שהשימוש גובר, זה לא מסתכם רק כאשר אתם נמצאים עם חברים, אלא גם: באירועים משפחתיים, בעבודה ובחיי היומיום. אתם מוצאים את עצמכם שותים יותר אלכוהול ממים, וכשאתם מנסים להפסיק זה לא בא בחשבון מבחינתם. כך נוצרת התמכרות לאלכוהול, והיא משפיעה רבות גם שיקול הדעת של המשתמש. ככל שכמויות האלכוהול עולות, כך הגוף מפתח הסתגלות מסוימת וגורם לכם לצרוך עוד. כך למעשה את פוגעים ביכולות הרגילות והתקינות שלכם. והדרך חזרה לבד, היא כמעט בלתי אפשרית. מוסד גמילה מאלכוהול יכול להיות הפתרון הנהדר ביותר עבורכם. הוא יסייע לכם למצוא הדרך להפסיק ולצרוך אלכוהול בכל מצב וישנה את חייכם. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” נחשב לאחד ממוסדות הגמילה הטובים בארץ ומלווה שנים רבות מטופלים שהתמכרו לאלכוהול ויצאו מזה בזכות טיפול מתאים.

אחרי שגיליתם שהאלכוהול הוא החבר הכי טוב שלכם, והרצון להפסיק רק עולה – מומלץ בשלב הזה לגשת למוסד גמילה מאלכוהול. הפנייה למוסד תעזור לכם לטפל בהתמכרות, להפסיק בהדרגתיות את השימוש ולמצוא דרכים אחרות למלא את החסר. הם מתאימים עבורם טיפולים שונים, פרטיים וקבוצתיים, שמכניסים אתכם לפרופורציות. אתם תפגשו אנשים נוספים שהתמכרו לאלכוהול, תבינו שאתם לא לבד, שיש עוד אנשים שחווים את מה שאתם מרגישים ולאט לאט תצליחו להיפתח ולהשתחרר מתחושת המועקה שמלווה אתכם.

.

בחירת המוסד הנכון עבורכם

אחרי שהבנתם שיש לכם צורך בגמילה וכי אתם מעוניינים לחזור למצב הקודם שלכם, בו היה לכם שיקול דעת, רצון לישון בעצמכם ובלי תלות באלכוהול, לשמוח עם החברים ולחיות חיים רגילים – כעת כל שנותר לכם הוא למצוא מוסד גמילה מאלכוהול שמתאים לכם, להגיע לייעוץ ראשוני ולהתחיל תהליך משנה חיים.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הוא וותיק ובעל ניסיון רב במתן מענה מלא למטופלים מכורים לאלכוהול. יחד עם הידע והניסיון שהם צברו לאורך השנים, הם סייעו לאלפי מטופלים להגיע לתוצאה לה הם כל כך חיכו.

 

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך