מהי גמילה מהתמכרויות?

מכורים לנייד, לרשתות החברתיות, לסיגריות, לטלוויזיה או למתוקים? כולנו בסוף מתמכרים לדבר אחד או שניים בחיינו, גם אם אנחנו לא באמת שמים לב לזה או מייחסים לזה חשיבות. ככל שאנחנו צורכים ובכמות את החלק הזה בחיינו, ויש תחושה שאי אפשר להמשיך בלעדיו, כנראה שאתם חווים תחושת התמכרות. על מנת שיהיה אפשר לצאת מזה, מומלץ לבדוק על גמילה מהתמכרויות שונות, כדי שיהיה אפשר להחליף את ההרגלים המגונים שלכם בהרגלים בריאים. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הינו מרכז טיפולי עבור גברים ונשים שרוצים לעבור תהליך גמילה. הם מקבלים לווי מלא מצד רופאים, פסיכיאטרים ומדריכים מקצועיים שמתאימים להם את הטיפול הרלוונטי למצבם.

תהליך גמילה מהתמכרויות

התמכרות היא הרגל לא בהכרח טוב עבורנו, ואנחנו מסגלים אותה לחיינו למרות הידע שהיא מזיקה לנו. לעיתים יש לנו רצון להפסיק ויחד עם זאת, אנחנו לא מצליחים להפסיק. זה המצב כל כך מורכב שמרגיש כל אדם שנמשך להתמכרות מסוימת. על מנת שיהיה אפשר להתחיל גמילה מהתמכרויות, צריך להבין גם את התחושה שמרגישים בתהליך הגמילה. מדובר במצב שבו קיבלתם החלטה שאתם מפסיקים עם ההתמכרות. לאחריה אתם לומדים ללכת מחדש ולהשתמש ברגשות ובמחשבות האמיתיים שלכם בלי תלות במשהו נוסף שמסב עונג, רוגע או שלווה רגעית. ברגע שמפסיקים את ההתמכרות, יש מעט תחושות של חרדה ודיכאון, אך לא רק, יש גם תסמינים גופניים ופיזיים שהגוף מתמודד איתם. אחרי שאתם עוברים את כל סערת הרגשות, הגוף מתייצב ויהיה לכם הרבה יותר קל לשלוט בהתמכרות שלכם.

 

המלצה: תמצאו תחליף חדש להתמכרות

או כמו שאומרים – תחליפו התמכרות מזיקה בהתמכרות חיובית. אם עד עכשיו הייתה לכם התמכרות לטלוויזיה, כעת כדאי לחשוב איך אתם מתמכרים לספורט. אך לא חייב לבחור בדרך הזו בלבד, יש גם אפשרות להתחיל גמילה מהתמכרויות בבחירה בדרך חיים אחרת, למשל: ללכת לים ולנקות את הראש, לצאת עם חברים, לשמוע מוסיקה, לכתוב למגירה, לצייר, להקשיב לציוצי הציפורים בבוקר ולעשות כל דבר שמרגיש לכם נעים וטוב מבפנים.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הינו מרכז בעל מוניטין רב בלווי מטופלים שרוצים לעבור תהליך גמילה מכל סוגי ההתמכרויות.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך