איך לצלוח את תהליך הגמילה?

מרכז גמילה מהווה כתהליך מורכב, אשר אמור להיות מושתת על מספר שלבים ולהתבסס על תכנית המותאמת אישית. בכדי שתהליך הגמילה אכן יוכתר כסיפור הצלחה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את מרכז הגמילה ואין כל ספק כי המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה יהווה כבחירה הנכונה.

הליך גמילה, אמור להתחיל בהבנה שקיימת התמכרות ושיש צורך להיגמל ממנה – כאשר, ההבנה יכולה להגיע מצידו של המכור או מצדם של בני משפחה או חברים אשר רוצים בטובתו.

בשלב הבא, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אותו מרכז גמילה, כאשר בהליך הבחירה, חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים חשובים:

השירותים המוצעים במרכז

בישראל יש מספר מרכזי גמילה, אשר כל אחד מהם מתמקד בהתמכרויות אחרות. בהליך בחירת מרכז גמילה, הפרמטר הראשון שחשוב לשים עליו דגש נוגע לתוכניות הגמילה המוצעות במרכז. כך לדוגמא, אם מדובר בהתמכרות לסמים קלים כמו קנאביס לדוגמא, יש לוודא שאותו מרכז גמילה אשר נבחר למטרה, אכן מציע תכנית גמילה מסמים קלים – כמובן, שבשלבים הבאים חשוב להתעמק יותר בפרטים ולגלות מה התוכנית כוללת, מה אורכה וכל פרט אחר אשר יכול להעיד על טיבה ועל יעילותה.

הצוות המקצועי באותו מרכז גמילה

אחרי שמוודאים כי מרכז הגמילה אכן מציע תכנית פרטני לגמילה מההתמכרות הרלוונטית. מגיע הרגע לאסוף רקע על אותו המרכז, כאשר, אחד מהפרמטרים המרכזיים אשר בכוחם להעיד על הרמה המקצועית ועל האיכות של אותו המרכז נוגע לצוות המקצועי באותו המרכז. יש לוודא שהמרכז כולל אנשי מקצוע מכל התחומים הרלוונטיים ובין היתר: רופאים, פסיכיאטריים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ומדריכים מקצועיים. בשלב הבא, כדאי לנסות ולבדוק רקע לגבי אנשי המקצוע, על מנת לוודא שהם אכן מובילים בתחומם. לאחר מכן ההמלצה היא להגיע לפגישת ייעוץ באותו מרכז גמילה – כאשר, כדאי להגיע למקום עם רשימת שאלות מסודרת – הביקור במקום בשילוב עם קבלת תשובות על אותן השאלות יכולות לספק את התמונה המלאה לגבי המרכז ולאפשר להגיע למסקנה אם אכן מדובר במרכז המתאים עבור המטרה.

קבלת ההחלטה הנכונה

אם גם אתם תרים אחר מרכז גמילה ומבקשים לא להתפשר על פחות ממרכז גמילה מקצועי, המעסיק צוות של אנשי מקצוע מהמומחים בתחומם, תשמחו לגלות כי מכרז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות כבחירה הנכונה עבור המטרה. לקבלת מלוא הפרטים והמידע לגבי תוכניות הגמילה המוצעות במרכז, מוזמנים ליצור קשר כבר היום במספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך