גמילה מסמים וגמילה מאלכוהול – מה משותף ביניהן?

להיות מכור לחומרים שונים זה לא דבר שמתכננים. זה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו, וברוב המקרים זה לא קורה ביום אחד. מה שכן, התמכרות זה עניין כל כך ערמומי, עד כי רק בשלב מאוחר כבר אנחנו מגלים שזה המצב. היה לכם בכל זאת רגע של צלילות וברור לכם שאתם מכורים? חשוב להבין: התמכרות לסמים, כמו לאלכוהול, מורכבת מכמה רבדים. למעשה, הרבה פעמים התמכרויות שונות מורכבות מצד פיזי ומצד נפשי ופסיכולוגי. לכן, גם במקרה של התמכרות לסמים וגם במקרה של כל התמכרות אחרת, הגמילה צריכה להיות בהתאם. זה אומר שצריך אומנם לעבור את הגמילה הפיזית, אך לאחר מכן, יש צורך להתמודד גם עם הגמילה הנפשית. ברוב המקרים זה יהיה תהליך משולב, ומה שבטוח זה שלא כדאי לדחות את התחלתו.

האם כדאי לבקש עזרה בנושא הגמילה מסמים או אלכוהול?

אדם שצריך לעבור גמילה מאלכוהול יעשה הרבה פעמים כל מה שהוא יכול כדי להתחמק מהעניין. הוא יגיד לעצמו, ולסובבים אותו, שאין לו בעיה. הוא גם ינסה לשכנע את כולם שהוא לא באמת מכור אלא רק עושה שימוש סביר באותו חומר מדובר. הוא יתנגד בכל דרך אפשרית לשנות את ההרגלים שלו, שבלי לשים לב הפכו להתמכרות שהשתלטה לו על החיים. חשוב להבין: זו בדיוק הנקודה שבה כדאי יהיה לפנות לקבלת עזרה בנושא של גמילה מאלכוהול או מכל חומר אחר. קשה מאוד לעשות את זה לבד דווקא בגלל שהתמכרות זה עניין כל כך מורכב.

מכון מוצלח לגמילה מסמים ואלכוהול

אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם מחפשים מכון גמילה? אתם מחפשים את המכון הטוב ביותר לעצמכם או עבור קרוב משפחה אהוב? חשוב לדעת: היום ישראל מלאה בלא מעט אפשרויות בתחום הזה. יחד עם זאת, לא כל מכון גמילה יוכל להתאים ללוות את המכור בצורה מספיק טובה. לכן, אם אתם לא רוצים להתפשר ואם אתם רוצים להרגיש שתקבלו את הכי טוב שיש, פנו עוד היום אל מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה". ראשית, אתם מוזמנים להתקשר עוד היום למספר: 1-800-205-077 ולקבל פרטים על התהליך. שנית, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תפנו למכון הגמילה הזאת, אתם תהיו בידיים טובות. יש כאן שילוב בין ניסיון ובין צוות מוביל ומקצועי. לכן זה לא משנה עד כמה המצב חמור או למה אתם מכורים, כי כאן יש מי שילווה אתכם ויעזור לכם בצורה חכמה ומקצועית.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך