גמילה קשה מסמים קלים

כולנו מכירים אנשים שמעשנים קנאביס ומדובר לרוב, באנשים אשר מנהלים חיים נורמטיביים. יחד עם זאת, גם הקנאביס יכול לגרום לתלות ולהתמכרות של המשתמשים. מהסיבה הזאת, חשוב שכל מי שמרגיש שהוא לא יכול בלי הקנאביס יעשה צעד משמעותי בדרך לגמילה וייצור קשר עם המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה.

חשיבות הליווי המקצועי

כידוע, קנאביס מהווה כחומר אשר נחשב למשנה תודעה, מהסיבה הזאת, ברגע שמפסיקים לצרוך אותו, חוזרת המודעות הגבוהה לכל אותם הדברים שהקנאביס הצליח כביכול להשכיח או עזר בהדחקתם. בכדי שהמצבים הללו לא יגרמו לחזור ולצרוך את הקנאביס, חשוב מאוד להסתייע בליווי מקצועי ואישי, לאורך כל הליך של גמילה מקנאביס – על כל השלבים אותם הליך זה טומן בחובו. כאשר, הליך גמילה בליווי צוות של אנשי מקצועי, יאפשר לנגמל לקבל כלים להתמודדות עם כל אותם הקשיים – מדובר כאמור, גם בקשיים אותם הוא חווה בהווה (במסגרת הליך הגמילה) וגם בכאלו אותם הוא עלול לחוות בהמשך הדרך, מעצם הפסקת השימוש בקנאביס.

גמילה מקנאביס וחשיבותה לבריאות

על פי נתונים גמילה מעישון קנאביס, טומנת בחובה גם תרומה גדולה לבריאות. כאשר, מי שנגמל מקנאביס יפחית בצורה משמעותית סיכונים לשיעולים, לדלקות בסמפונות, לגידולים קדם סרטניים בדרכי הנשימה, לפגיעה בריכוז ובזיכרון וביכולות התפקוד. כאמור, נושא מהווה עוד סיבה מדוע התמכרות לקנאביס מצריכה פנייה למכון גמילה.

לעשות את הצעד הראשון בדרך לגמיל

הצעד הראשון והמשמעותי בדרך לגמילה מקנאביס עובר בבחירת מרכז הגמילה המתאים. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, נחשב כיום, לאחד מהמרכזים הגדולים והמובילים בישראל. לכן, כל מי שרוצה לעבור הליך גמילה ומבקש להבטיח לעצמו את התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר מוזמן ליצור קשר כבר היום עם המרכז במספר – 1800-205-077 כאשר הצוות המקצועי של המרכז, ישמח להעניק את כל המידע והפרטים לגבי תכנית גמילה מקנאביס.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך