הבנתם שאתם מכורים? גשו עוד היום לקבל עזרה

אף אחד מהאנשים שהתמכר לסמים לא עצר יום אחד כדי להגיד שזה מה שהוא מאחל לעצמו. כשאנחנו לא תחת השפעה של חומרים שונים, ברור לנו שסמים פוגעים בנו. יחד עם זאת, יש הרבה מאוד מצבים שמובילים אנשים מסומים למצב של התמכרות לסמים קשים. הגורמים שיכולים להוביל להתמכרות כזאת כוללים, למשל:

  • רקע משפחתי קשה ומורכב
  • נטיית אופי להתמכרות
  • בדידות נוראית ועוד

בעיות פסיכולוגיות שונות שאינן מטופלות יכולות גם הן להוות גורם שמוביל אנשים למצב כמו התמכרות לסמים קשים. מעבר לכך שצריך להבין מדוע אתם מכורים, צריך כמובן לקבל עזרה.

בגמילה כוח הרצון חשוב, אבל זה לא באמת מספיק

אנשים רבים בטוחים שמול התמכרות, ולא משנה על איזו התמכרות מדובר, כוח הרצון יספיק. המחשבה היא: "אם המכור באמת מספיק ירצה, הוא יוכל להפסיק להשתמש". חשוב להבין שהרבה פעמים זה לא באמת כך. פעמים רבות אומנם כוח הרצון קיים, אך ללא עזרה מקצועית של מרכז גמילה מסמים, המשימה תהיה קשה מידי. עצם העובדה שהתמכרות כוללת בתוכה גם הרבה מאוד היבטים רגשיים ופסיכולוגיים, מובילה למסקנה שגם הגמילה צריכה לכלול תוכנית ברורה. לכן מרכז גמילה מסמים זו יכולה להיות בחירה טובה. במקום כזה לא יעזבו אתכם לבד, ולא משנה למה אתם מוכרים. יעזרו לכם וליוו אתכם לכל אורך הדרך, עד שתגיעו גם אתם, כמו הרבה אנשים אחרים שהיו מכורים, למצב שבו אתם גמולים.

מרכז גמילה עם המלצות רבות וצוות מוביל

אתם צריכים לעבור גמילה מתרופות נרקוטיות? או שאתם מכורים לסמים, לאלכוהול או אפילו להימורים? השאלה באיזה מרכז גמילה תבחרו אינה קלה. יש הרבה דברים שמונחים כאן על הפרק ולכן חשוב לבדוק לאיזה מרכז תפנו. במקרה של גמילה מתרופות נרקוטיות, כמו במקרה של גמילה מסמים, הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה היא מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה". יעזרו לכם כאן בדרכים שונות, כמו למשל: גמילה פיזית, ליווי מלא של עובדת סוציאלית, טיפול פרטני וקבוצתי ועוד. זה בהחלט נכון לומר שאת העבודה הקשה אתם בעצמכם תעשו, אך יהיה לכם במי להיעזר. אתם לא תהיו לבד אפילו ברגעים המורכבים והקשים של תהליך הגמילה. התמיכה הזאת היא זו שהרבה פעמים עושה את ההבדל בין גמילה מוצלחת ובין גמילה שאינה מחזיקה מעמד לכל החיים. לפרטים חייגו: 1-800-205-077. כאן אנשי הצוות כבר עזרו לאינספור מכורים להשתקם, כך שברור מדוע גם במקרה שלכם תצליחו לשנות את המצב ולצאת לדרך חדשה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך