הדרך להיגמל מקריסטל

גמילה מקריסטל מהווה הליך לא פשוט ולכן, בכדי לצלוח אותו קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את מוסד הגמילה – ובמקום הזה בדיוק, המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה נכנס לתמונה.

קריסטל מהווה את אחד מהסמים הקשים והתמכרות לסם זה, עלולה לפגוע באדם ולגרום לו להתמודד עם סימפטומים כמו: אובדן תחושת הנאה. שימוש לאורך זמן בקריסטל, עלול אף להוביל לשינויים בפעילות המוחית ולגרום להתנהגות אלימה, לחוסר יציבות, לחרדה ולהזיות. האור בקצה המנהרה טמון באפשרות להיגמל מהסם, כאשר, הגמילה אמורה להתקיים במוסד גמילה מקצועי, אשר מציע תוכנית מתאימה, המלווה באנשי מקצוע מתחומים שונים.

הטיפול במרכז הגמילה

טיפול גמילה מקריסטל (בדומה להליכי גמילה מחומרים אחרים) מתבסס על מספר שלבים, כאשר, בשלב הראשון תתבצע הגמילה הפיזית – במהלכה הגוף של המטופל אמור להתנקות מהסם. בשלב הבא, עוברים לטיפול נפשי וקבוצתי, כאשר, ישנן שיטות טיפול שונות אשר לכל אחת מהן היתרונות והתועלות שלה. המטרה היא שבסיום התהליך המטופל יוכל להתחיל ולנהל את חייו באופן עצמאי וללא כל תלות בחומרים חיצוניים – כמובן, שיש לקחת בחשבון שמדובר בהליך הדרגתי.

איך מגיעים למרכז גמילה?

כל אחד מעל גיל 18 אשר מתמודד עם התמכרות, יכול להגיע על פי החוק, למכון גמילה (יש גם מכונים ייעודיים עבור בני נוער אשר מתמודדים על התמכרויות), כאשר המטרה היא כמובן לקבל את הטיפול הטוב והאיכותי ביותר – במקרה הזה, מדובר כאמור, בטיפול גמילה מקריסטל.

בכדי ליהנות מהתוצאות המיטביות קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את מרכז הגמילה, לוודא שמדובר במרכז בעל ניסיון אשר מחזיק ברישיון מטעם משרד הבריאות ומעסיק צוות של אנשי מקצוע מנוסים – כמובן, שכדאי גם לנסות ולבדוק את כל הפרטים לגבי תוכנית הגמילה, על תכניה השונים.

אם גם אתם או מי מהיקרים לכם מכור לקריסטל ואתם מעוניינים לנקוט בפעולה לצורך גמילה, מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, ולעשות צעד ראשון ומשמעותי בדרך לגמילה ולהחזרת השליטה על החיים שלכם. לכל הפרטים מוזמנים לחייג – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך