ההבנה שאתה מכור ותהליך הגמילה – איך עושים את זה?

אנשים רבים בטוחים שהם לא מכורים. הם בסך הכול שותים קצת אלכוהול או משתמשים בסמים מידי פעם.

לגבי חלק מהאנשים זה נכון, אך לגבי האנשים עם הנטייה להתמכרות, הדברים נראים אחרת. אם אתה שם לב שהימורים זה כבר לא רק לשלוח טופס לוטו מידי פעם, יכול להיות שהגיע הזמן לעצור לרגע.

יש כמה סימנים שיכולים להעיד על כך שאתה מכור, ולא משנה למה. למשל, המחשבה שלא תוכל לעבור אפילו יום בלי אותו חומר או התנהגות.

בנוסף, גם העובדה שהדבר שאליו אתה מכור הופך להיות חשוב יותר מהילדים, מהבית או מהעבודה – מעידה על התמכרות.

זה נשמע לך מוכר? מרכז גמילה מהימורים, אלכוהול או סמים זו הכתובת שלך. אם נחתה עליך ההבנה שאתה מכור, לא רק שכדאי שתתחיל לחפש מרכז גמילה מהימורים, אלא כדאי שתעשה זאת כמה שיותר מהר.

היתרונות של מוסד מקצועי לגמילה

אתה מכור להימורים? לסמים? או אולי לאלכוהול? לא פחות משנה למה אתה מכור, כי מה שחשוב זו השאלה מה אתה עושה כדי להיגמל.

התמכרות לאלכוהול, כמו התמכרות להימורים ולסמים, כוללת חלק פיזי וחלק נפשי.

אומנם עם החלק הפיזי אפשר הרבה פעמים להתמודד לבד, אך מה קורה עם החלק הנפשי והרגשי של הדברים? ללא התייחסות גם לצד הפסיכולוגי של ההתמכרות, יהיה לך קשה לצאת מזה בצורה מלאה.

זה בדיוק היתרון של מוסד גמילה, שכן במקום כזה אתה מקבל מענה לכל המורכבויות הקיימות בהתמכרות שלך.

בנוסף, במוסד גמילה תפגוש אנשי מקצוע שיוכלו ללוות את תהליך הגמילה שלך והם יוכלו לתמוך בך לכל אורך הדרך.

לאיזה מוסד גמילה אתה מעדיף לפנות?

אתה נמצא בשלב שברור לך שאתה צריך עזרה? רוצה להיגמל ואין לך מושג מאיפה להתחיל את התהליך? זה הרגע שבו כדאי יהיה להתחיל לחפש מוסד גמילה מקצועי.

יש הרבה אפשרויות בתחום הזה אך רק בחלק מהמקומות יעזרו לך בצורה נכונה. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסנס – ויקטוריה" זו דוגמא למקום מקצועי שבו הגמילה שלך תצליח.

אם תתקשר כבר עכשיו למספר: 1-800-205-077 תוכל לקבל פרטים ראשונים על התהליך. יש כאן צוות שלם של מומחים שכולל: מדריכים חברתיים, עובדים סוציאליים, רופאים ופסיכולוגים בכירים.

כל אחד מהם יעזור לך, בדרכו שלו, להיגמל ולקחת את האחריות לידיים שלך. לכן, אם אתה יכול להתחיל חיים חדשים ללא ההתמכרות שממנה אתה סובל, למה שלא תעשה זאת כבר עכשיו?

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך