החשיבות בבחירת המכון הנכון

גמילה הוא מושג שרבים משתמשים בו בעת התמכרות לסמים, אלכוהול ולתרופות. אולם לא כל סיטואציה שאדם מתמודד איתה מצריכה גמילה, אלא רק במקרים בהם הוא לא מסוגל להיגמל וצריך עזרה חיצונית. מכון גמילה הוא המקום שמתאים לנשים וגברים שרוצים להיגמל מכל סוג של התמכרות ולא מצליחים לעשות זאת לבד, ומהמון סיבות: הם מפחדים שאם יפסיקו אז כל החיים שלהם ישתנו. החוסר וודאות עוטפת אותם ומונעת מהם להתקדם לשלב הגמילה. על מנת שהם יוכלו להגיע שלמים ובטוחים להיגמל, הם צריכים קודם כל להשלים עם העובדה שהם מכורים ולאחר מכן, לגשת לייעוץ ראשוני במכון ולהתרשם. התהליך הוא פשוט יחסית, אך מצריך מכם הרבה חוזק פנימי ונפשי. אם אתם מרגישים שאתם מסוגלים לכך, מומלץ לגשת מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” עוד היום ולקבל טיפול מקיף, מכיל וחם מהצוות המקצועי והטיפולי שיעזור לכם להגיע לאיזון נפשי וגופני.

בחירת מכון גמילה

אחרי שביררתם בניכם לבין עצמכם לגבי החוזק והרצון הפנימי לגשת למכון גמילה, כעת אתם צריכים להתחיל במסע חיפוש אחרי המכון המתאים ביותר עבורכם. איך תדעו על אילו פרמטרים לשים את הדגש? היום יש כל כך הרבה מכונים ומרכזי גמילה שונים, שנותנים מעטפת דומה מבחינה טיפולית, למשל: טיפול פרטני, קבוצתי, לווי צמוד של עובדת סוציאלית, לווי של פסיכיאטר ועוד. מלבד זאת, ישנם עוד דברים שכדאי לקחת בחשבון – כמו היחס האישי, השיח, החום, המעטפת הצמודה והתחושה הפנימית שאתם נמצאים במקום שעושה לכם טוב. כדאי להגיע ולהתרשם, לשים לב מי הם האנשים, איך נראה המקום, לבדוק על המלצות וביקורות בגוגל, ואחרי שהרגשתם שזהו המקום שבו תרגישו בנוח להיגמל, אל תהססו להירשם ולהתחיל.

טיפול משנה חיים

אנשים מכורים חושבים שטיפול יכול לעשות להם רק רע, הם מפחדים מהלא נודע, בדיוק כמו שהם מפחדים שכאשר הם יפסיקו להשתמש יקרה הנורא מכל. טיפול במכון גמילה יכול לשנות להם את החיים, לעזור להם להתאקלם בשגרה, לבחור בעצמם ולהפסיק לפחד להרגיש.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הינו מוסד גמילה מהגדולים בארץ, בעל וותק וניסיון רב בגמילה של מטופלים הסובלים מהתמכרויות שונות.

 

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך