היה לכם רגע של צלילות שבו הבנתם שאתם מכורים? בואו להיגמל

להיות אדם מכור זה לא משהו שאנחנו מתכננים. כולנו מבינים, ברגעי הצלילות וכשאנחנו נמצאים מהצד, שהתמכרות, ולא משנה למה, פוגעת בנו. יחד עם זאת, עובדה היא שיש הרבה מאוד אנשים שמכורים לחומרים שונים, להימורים ולעוד דברים אחרים. יש כמה שלבים בדרך לגמילה, ואחד מהם הוא להבין שאנחנו מכורים. לכן, אם זה קרה גם לכם ואתם רוצים לנצל את הרגע הזה, פנו כמה שיותר מהר אל מכון גמילה מאלכוהול וסמים. אומנם אולי אתם מכירים סיפורים על אנשים שהיו מכורים והצליחו להיגמל לבד, אך בפועל, זה לא פשוט כפי שאולי אתם חושבים. יש לכם בעיה רצינית ועמוקה, כך שאם תפנו אל מכון גמילה מאלכוהול הסיכוי שתיגמלו יהיה גדול פי כמה.

לאיזו עזרה אתם באמת זקוקים?

אם אתם עדיין תוהים מדוע לא כדאי לוותר על מוסד גמילה, כנראה שאתם לא לגמרי מבינים עד כמה הבעיה חמורה. התמכרות זה עניין ערמומי, שכן לפעמים זה נראה כאילו המכור בסך הכול נהנה ועושה שימוש בחומר שמשמח אותו. אלכוהול, למשל, הרי זמין עבורנו בהרבה חנויות אם עברנו את גיל 18. יחד עם זאת, אם אתם קמים בבוקר והדבר הראשון שאתם חושבים עליו זה השתייה, אתם מכורים ואתם צריכים עזרה. ברוב המקרים הסיבה לפנות אל מוסד גמילה היא שכאן יודעים איזו עזרה אתם צריכים וכאן יודעים גם איך להגיש לכם אותה. גמילה ממשהו שאתם מכורים אליו זה לא תחום שבו החבר הכי טוב יכול לעזור, למרות כל הרצון שלו. המכורים צריכים עזרה פסיכולוגית ולפעמים גם רפואית, כך שברור מדוע רצוי לפנות אל מוסד גמילה מקצועי.

באיזה מוסד באמת יעזרו לכם להיגמל?

סביר להניח שהדבר האחרון שאתם רוצים זה לנסות להיגמל ולא להצליח. לכן חשוב להבין מראש שיש שני מרכיבים שישפיעו על העניין: אתם, והצוות שיטפל בכם. זה נכון שאף אחד לא יעבור במקומכם את תהליך הגמילה, אך השאלה מה יעשה למענכם הצוות חשובה לא פחות. לכן מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה" זו בחירה נכונה עבורכם. יש כאן צוות מקצועי ורציני שיוכל לקחת אתכם יד ביד בדרך אל החיים החדשים שלכם. הצוות כולל רופאים, פסיכולוגים מאוד בכירים ומומחים בתחומים אחרים שילוו את תהליך הגמילה שלכם. רוצים פרטים נוספים עוד היום? אתם צודקים, כי למה לדחות את זה למחר? חייגו למספר: 1-800-205-077 ועשו כבר עכשיו את הצעד הראשון: בקשו עזרה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך