הימורים – מחלה קשה לכל דבר

הימורים עלולים לפגוע באיכות החיים הן של המהמר והן של משפחתו. האור בקצה המנהרה טמון בעובדה שמי שמכור להימורים גם יכול להיגמל. אם גם אתם תרים אחר מרכז גמילה מהימורים, המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה יכול להוות ככתובת הנכונה למטרה.

כידוע, התמכרות מהווה כמחלה קשה לכל דבר ועניין ויש לה השפעה על כל התחומים וההיבטים של החיים ובין היתר: ההיבטים הפיסיים, הנפשיים, החברתיים, התפקודיים ועוד. אדם אשר מכור עלול לאבד עם הזמן את השליטה על החיים שלו, כאשר, הנזקים הנובעים כתוצאה מההתמכרות עלולים להשפיע גם על משפחתו ועל הקרובים אליו. כך יוצא, שאם עולה החשד ולו הקל ביותר לנושא של התמכרות להימורים, ההמלצה היא לפעול בצורה מהירה במרה למצוא מרכז גמילה מהימורים.

מה חשוב לדעת?

התמכרות להימורים נובעת בין היתר מפיתוח דפוס של הימור כאמצעי התמודדות עם תחושות כמו: כישלון, ייאוש וחרדה. מהסיבה הזאת, במסגרת תוכנית הגמילה אשר תוצע על ידי מרכז גמילה מהימורים, יושם דגש על הנושא החברתי – תפקודי, כאשר, המטופלים באותו המרכז, זוכים לקבל תמיכה קבוצתית וזאת, בליווי של אנשי מקצוע. הדרך של המטופלים אמורה להמשיך גם לאחר סיום טיפול הגמילה, כאשר, המטרה תהיה לגרום להם להשתלב במסגרת תעסוקתית מתאימה – כאשר, ההשתלבות אמורה להתבצע בצורה הדרגתית ותוך התאמה להתקדמות שלהם. 

רכישת משמעת עצמית

התמכרות להימורים גורמת לעיסוק אובססיבי בהימורים וברצון בלתי פוסק להמר. המודעות להתמכרות, יכולה ליצור אצל המכורים תחושת חרדה ובושה והדרך להתגבר על תחושת אלו עוברת בכמיהה להמר ו"לברוח" מאותן תחושות. מה שלמעשה, מהווה כמעגל, שהדרך היחידה לצאת ממנו עוברת בפניה אותו מרכז גמילה מהימורים.

מעוניינים לעבור גמילה מהימורים?

אם אתם מרגישים שאיבדתם שליטה על ההימורים, השלב הבא יהיה למצוא מרכז גמילה אשר מציע תוכנית גמילה רלוונטית. תשמחו ודאי לגלות כי המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות ככתובת הנכונה עבור המטרה. במרכז מגוון תוכניות גמילה, אשר כולן מלוות באנשי מקצוע מובילים בתחומם ובין היתר: רופאים, עובדים סוציאליים, פסיכיאטרים ועוד. לקבלת מלוא הפרטים על תוכנית גמילה מהימורים, מוזמנים לחייג כבר היום למספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך