הכירו את האשפוזיות

מי שמעוניין בהליך גמילה מסמים יכול לעשות זאת או דרך טיפול ציבורי או באמצעות פניה למכון גמילה פרטי. אם הבחירה היא גמילה במכון פרטי, חשוב להכיר את מכון הגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, בעל השם והמוניטין בתחום.

כל מי שמתעניין בהליך גמילה מסמים עתיד לגלות כי יש 2 אפשרויות מרכזיות ביניהן הוא יכול לבחור. הראשונה היא גמילה מסמים במכון גמילה פרטי. האפשרות השנייה היא טיפול ציבורי – טיפול אשר מהווה כהליך גמילה מסמים הכרוכה במחיר נמוך במיוחד. כמובן, שלכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות והחסרונות שלה – כאשר תכנית הגמילה במכון פרטי תהיה מקיפה, מעמיקה ומותאמת אישית למטופל. לעומת זאת, היתרון המרכזי של הטיפול הציבורי בא לידי ביטוי במחיר הנמוך או החינמי.

אשפוזיות מהוות את הכתובת הנכונה עבור כל מי שמבקש לעבור הליך גמילה מסמים. האשפוזיות מהוות כיחידות לגמילה מסמים והן מהוות תחנה ראשונה בשרשרת של תחנות בדרך לגמילה. באשפוזיות ממתינים לנגמלים אנשי מקצוע מתחום הסיעוד והרפואה, אשר אמורים ללוות את המטופלים לכל אורך האשפוז. האשפוזיות נמצאות באחריות של משרד הבריאות ומיועדות עבור אנשים בטווחים רחבים של גילאים – החל מבני נוער ועד למבוגרים. הליך האשפוז למבוגרים נמשך בין 2 ל-3 שבועות ולבני נוער עד 3 חודשים.

אפשרויות נוספות

מי שמבקש ליהנות מתוכנית גמילה מקצועית ואיכותית, הכוללת יחס אישי לכל מטופל וליווי של אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, יגלה כי מכון גמילה פרטי יכול להוות ככתובת נכונה יותר בעבורו עבור המטרה. כמובן, שהליך גמילה במכון פרטי כרוך בעלות כספית לא נמוכה ולכן, יש צורך תחילה לגייס את סכום הכסף הנדרש למטרה. יחד עם זאת, סיכויי הגמילה וההחלמה במכון פרטי הינם גבוהים במיוחד, כך שאין כל ספק שדבר זה שווה את הכסף.

גמילה מסמים מקצועית ואיכותית

אם גם אתם מחפשים אחר תכנית גמילה מסמים ומבקשים לא להתפשר על פחות מתוכנית שהינה מקצועית ואיכותית, אשר מותאמת אישית לנגמל (בהתבסס על סוג ההתמכרות, על חומרתה ועל פרמטרים רבים נוספים), חשוב שתכירו לעומק את מרכז הגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה.

תכנית הגמילה של המרכז מלווה בשורה של אנשי מקצוע מנוסים ובין היתר: רופאים, פסיכיאטריים, עובדים סוציאליים, מדריכים חברתיים ועוד.

לקבלת מלוא הפרטים לגבי תכנית הגמילה של המרכז, מוזמנים ליצור קשר במספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך