הכתובת עבור המכורים לחומרים משני תודעה

מוסד גמילה מהווה את הכתובת עבור המכורים לחומרים משני תודעה או כאלו אשר פיתחו התנהגויות התמכרותיות. בכדי להשאיר את ההתמכרות כנחלת העבר ולהתחיל דרך חדשה ונקייה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אותו מוסד גמילה. אם מכל סיבה, גם אתם תרים אחר מוסד גמילה, חשוב שתכירו את מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה.

קיימים לא מעט סוגים של התמכרויות ובין היתר: התמכרות לסמים, לאלכוהול, להימורים ואפילו למשחקי מחשב. המשותף לכל ההתמכרויות הוא בעובדה שהן יכולות להיות הרסניות ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לפעול במהרה על מנת להתחיל ולהיגמל מהן. בכדי להשיג את המטרה, יש להקפיד ולבחור במסגרת מתאימה, אשר מאפשרת קבלת ליווי מאנשי מקצוע מומחים בתחומם אשר יספקו תמיכה והכלה לאורך כל שעות היממה, לאורך כל תהליך הגמילה. כמובן, שכל מי שמתחיל בחיפוש אחר מוסד גמילה, עתיד לגלות מגוון אפשרויות וההמלצה היא לשים דגש על כל הפרמטרים אשר יבטיחו את הבחירה הנכונה.

מוסד גמילה – התוכנית המתאימה

מוסד גמילה אמור להתאים את תוכנית הגמילה לסוג ההתמכרות – כאשר, גמילה מסמים לדוגמא, טומנת בחובה תהליך אשר שונה במהותו מגמילה ממסכים (שהיא תוצר של פיתוח התנהגויות התמכרותיות). אז ראשית, יש לוודא שהמוסד הנבחר אכן מציע תכנית גמילה פרטנית מאותו מושא התמכרות. בשלב הבא, כדאי להתעמק ולנסות להבין כמה שיותר פרטים לגבי תהליך העבודה של אותו המוסד – לדוגמא, האם התוכנית היא אישית, קבוצתית או שילוב בין שני הדברים יחדיו. או מה השירותים אותם זוכים לקבל המטופלים באותו המוסד. כמובן, שחשוב לשים דגש גם על התנאים הניתנים לשוהים באותו המוסד – כאשר, דגש על כל הפרמטרים הללו, יסייע במידה רבה בביצוע הבחירה הנכונה.

מוסד גמילה – השם  והמוניטין

פרמטר חשוב נוסף אשר יכול לסייע בבחירת מוסד גמילה, נוגע לשם ולמוניטין של אותו המוסד – כאשר, ההמלצה היא לנסות ולאסוף כמה שיותר פרטים לגבי אותו המוסד, לחפש אחרי המלצות של נגמלים או של בני משפחה ובסופו של דבר, לבחור במקום אמין אשר נחשב למוביל בתחומו.

קבלת ההחלט

כאמור, חיפוש פרטים ומידע לגבי מוסדות גמילה, יאפשר לבצע בסופו של דבר את הבחירה הטובה והמתאימה ביותר. אם גם אתם נמצאים בחיפושים אחר מוסד גמילה ומבוקשים לא להתפשר על פחות מהטוב ביותר, מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, אשר נחשב לאחד ממרכזי הגמילה הגדולים והמובילים בישראל. מוזמנים לחייג: 1800-205-077 ולקבל את כל הפרטים והמידע על המרכז ועל תוכניות הגמילה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך