התאמת התוכנית לנגמל משתייה חריפה

אנשים רבים שותים מדי פעם משקה אלכוהולי וכל עוד זה במינון ובשליטה, זה לא רע. יחד עם זאת, אלכוהול הוא ממכר ולכן, מי שחש שהוא איבד שליטה והוא מכור לאלכוהול חשוב שיעשה צעד בדרך לגמילה – כי כידוע, ההתמכרות עלולה לפגוע בבריאותו ואף לסכן את חייו. מרכז  רנסנס – ויקטוריה לגמילה מסמים ואלכוהול יהווה ללא כל ספק את הכתובת הנכונה בדרך לגמילה.

גמילה מאלכוהול טומנת בחובה דרך לא פשוטה, כאשר תכנית הגמילה אמורה לשלב בתוכה גמילה פיזית לצד שיקום נפשי. בכדי שהליך הגמילה יתבצע בצורה איכותית ומקיפה, אמורים ללוות את הנגמלים אנשי מקצוע המהווים כמומחים בתחומים שונים כמו: התחום הקליני, הסוציאלי, החברתי וכמובן, הנרקולוגי. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את מכון הגמילה בתבונה.

התמכרות לאלכוהול יכולה לבוא לידי ביטוי אצל כל אדם בצורה שונה, כאשר, גם דרגת ההתמכרות יכולה להיות שונה ממכור אחד לאחר. על מנת להעניק לכל אדם את תכנית הגמילה הטובה ביותר, קיימת חשיבות גבוהה לבנות עבורו תכנית גמילה מאלכוהול אישית, אשר מותאמת באופן פרטני למצבו, לצרכיו ולקשיים עמם הוא מתמודד.

תוכנית הגמילה

תוכנית גמילה מאלכוהול אמורה לקחת בחשבון הן המרכיבים הפיזיים של הליך הגמילה והן את המרכיבים הנפשיים – אשר יבואו לידי ביטוי בשלבים מאוחרים יותר בהליך הגמילה. בכדי ליהנות מתוכנית הגמילה המיטבית – אשר תהיה גם בעלת פוטנציאל להשיג את מטרתה ולהוביל לגמילה ארוכה (והשאיפה היא כמובן, גמילה לצמיתות), קיימת חשיבות גבוהה לבחור את מרכז הגמילה בקפידה. יש לוודא מה השם והמוניטין של אותו מרכז, איך פועלת תכנית הגמילה המוצעת לידו.

יש לבדוק אלו אנשי מקצוע נכללים בצוות המרכז, מה המקצוע שלהם ומה הניסיון שלהם בעולם הגמילה. כמובן, שאם יש אפשרות לקבל המלצות אמינות על אותו המרכז, דבר זה גם יוכל לסייע בביצוע הבחירה הנכונה.

מעוניינים לעבור הליך גמילה מאלכוהול?

אם אתם מרגישים שהאלכוהול שולט לכם בחיים ואתם לא יכולים לתפקד בלעדיו או אם אתם חשים שבן משפחה או חבר מתמודד עם התמכרות מאלכוהול, זה הזמן לעשות מעשה ולמצוא עבורו תכנית גמילה. מרכז רנסנס – ויקטוריה הינו מרכז מקצועי לגמילה מסמים ואלכוהול. המרכז נחשב כיום לאחד הגדולים והמובילים בישראל והוא משלב בתוכו: פסיכיאטרים בכירים, רופאים מומחים, מדריכים מקצועיים, עובדים סוציאליים מנוסים ואנשי מקצוע אחרים אשר נחשבים למובילים בתחומים. מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם המכון במספר  – 1800-205-077 ולקבל את כל הפרטים לגבי תכנית הגמילה מאלכוהול המוצעת במרכז.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך