התחילו תהליך גמילה משמעותי ומשנה חיים

הדרך לגמילה מקנאביס רצופה מכשולים ואתגרים נפשיים ובריאותיים שלא מאפשרים לנו להפסיק. יש גישה מאוד קלה לסמים בעידן הנוכחי ואפשרות לרכוש בכל חודש את הכמות הנצרכת ואף להכפיל אותה. איך ניתן לעצור את המעגל ולהתקדם לעבר שלבי הגמילה? קודם כל חשוב שיהיה רצון פנימי להפסיק. אומנם לא מדובר בתהליך פשוט וכי יש צורך לקבל את העובדה שככל הנראה אתם מתחילים לחוש תסמינים פיזיולוגיים שלא מאפשרים לכם להמשיך כרגיל. מהרגע שזיהיתם אותם, כל מה שאתם מעוניינים לעשות הוא להעלים אותם. הדרך היחידה היא באמצעות גמילה. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” יכולים לעזור לכם עם התהליך ולגמול אתכם מקנאביס באמצעות טיפול, לווי אישי וצמוד תוך יחס חם ועוטף.

הסימנים שבגינן אתם צריכים להתחיל גמילה מקנאביס

אם אתם משתמשים כבר דיי הרבה זמן בסמים מסוג קנאביס ומתחילים להרגיש שונה ולא כרגיל, כנראה שאתם מכורים וזקוקים להתחיל תהליך של גמילה מקנאביס. מה הם התסמינים שתרגישו? לכל אדם יש תסמינים שונים, חשוב להבין שחלק מהתסמינים יכולים להתקיים אצלכם ואפילו כולם. אם זיהיתם אחד או יותר מהתסמינים, מומלץ לגשת למרכז גמילה בהקדם ולטפל. התסמינים הם: חרדה, דיכאון, עייפות כרונית, זיעת לילה, בעיות שינה, בעיות קשב וריכוז, בעיות זיכרון, יובש בפה, פחד ופרנויה.

איך תזהו שהתמכרתם?

מלבד הסימנים הבריאותיים והפיזיולוגיים שנולדים בעקבות השימוש בקנאביס, ישנם גם סימנים התנהגותיים שעשויים להעיד שיש צורך להתחיל גמילה מקנאביס. למשל: אתם מנסים להפסיק את השימוש בסם, אך מתרצים שהוא עושה לכם טוב, גורם לכם להרגיש הרבה יותר נינוחים, קלילים ושמחים. אך כשהאפקט יורד, אתם מגלים שטעיתם. בנוסף, צריכת קנאביס לא מאפשרת לאנשים לעשות פעולות ומשימות בסיסיות, כמו: תחביבים, יציאה עם חברים, טיול בשכונה. לפתע תשימו לב שאין לכם עניין בפעילויות, שיש לכם רצון להישאר בבית, סביב ארבעה קירות. יחד עם זאת, אתם מפסיקים להשקיע במראה החיצוני שלכם, להזניח ולהרגיש עם זה בסדר גמור. אין לכם מושג שכל אלו נובעים מהשימוש, ולמרות שאתם מזהים את כל אלו, אתם עדיין ממשיכים להשתמש בגלל האשליה שאולי זה עושה לכם טוב.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” יכולים לעזור לכם לעצור את ההתמכרות ולהתחיל עמכם תהליך גמילה משמעותי ומשנה חיים. המרכז וותיק ובעל ניסיון עם מטופלים רבים שהצליחו לחזור לחיים הרגילים בזמן קצר.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך