התמכרות יכולה לפגוע באיכות החיים

גמילה מסמים יכולה להציל חיים ולכן, חשוב לבחור בתבונה את תכנית הגמילה ולוודא שמדובר בתוכנית גמילה באיכות גבוהה. אם גם אתם תרים אחר תכנית כזאת, אין כל ספק כי מרכז הגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה יכול להוות ככתובת הנכונה בעבורכם.

התמכרות לסמים פוגעת משמעותית באיכות החיים (ולא רק של המכור אלא גם של משפחתו), היא גורמת לבעיות בריאותיות שונות ועלולה אף לסכן חיים. לכן, קיימת חשיבות גבוהה לעשות צעד בדרך לגמילה.

צעד צעד

הליך גמילה מסמים מהווה כהליך מורכב, אשר טומן בחובו שלבים שונים – השלב הראשון הוא הגמילה הפיזית ולאחר שמשלימים את השלב הזה, ניתן להתקדם לשלב הבא שהוא הגמילה הנפשית.

כאמור, מי שמבקש גמילה מסמים, אמור לפנות לאשפוזית ולהתחיל הליך גמילה בן מספר שבועות. כאן חשוב להדגיש, שקיימות אשפוזיות לבני נוער מגיל 14 ואשפוזיות לבוגרים מעל גיל 18.

אפשרויות נוספות

כאשר מדובר בהתמכרות לסמים קלים כמו מריחואנה, קיימת אפשרות נוספת להליך גמילה מסמים והיא באמצעות גמילה ביתית עצמאית. אך כאשר מדובר בהתמכרות לסמים קשים, ההמלצה היא לבחור בתוכנית גמילה מסודרת ומקצועית. מהסיבה הזאת, רבים מבני המשפחות של המכורים יעשו הכול בכדי לגייס עבורם כסף במטרה להכניס אותם לתוכנית גמילה במכון פרטי – תוכנית גמילה מקיפה ואיכותית, אשר סיכויי ההצלחה שלה הינם גבוהים במיוחד. כאמור, ההמלצה היא לבדוק את כל האפשרויות המוצעות בתחום ולבצע בסופו של דבר בחירה בתוכנית הגמילה אשר תענה על מלוא הדרישות והצרכים של הנגמלים.

איך לדאוג שהגמילה תצליח?

גמילה מסמים היא הליך לא פשוט ובכדי לעבור אותו בהצלחה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את תוכנית הגמילה ואת המסגרת המבוקשת בקפידה. אם גם אתם מחפשים אחר תכנית גמילה מקצועית ואיכותית, אשר מלווה במגוון רחב של אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, דעו כי מרכז הגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה יהווה ככתובת הנכונה למטרה. מוזמנים ליצור קשר עם המרכז כבר היום במספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך