התמכרות לנייס גאי – איך יוצאים ממנה?

יש שחושבים שנייס גאי הוא סם קל, אך בפועל מדובר בסם מאוד לא "נייס" וההתמכרות לסם הינה מסוכנת. אם אתם תרים אחר תוכנית גמילה מקצועית ואיכותית מנייס גאי, מרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות כבחירה הנכונה.

לפני שמדברים על גמילה מנייס גאי, חשוב להכיר בצורה מעמיקה יותר את הסם. מדובר למעשה בתערובת של צמחים, עלים יבשים ועשבים אשר עברו הליך של ריסוס סינטטי, מה שגורם להשפעתם להיות דומה לזו של סמים אסורים. הרכיב הפעיל של נייס גאי הינו כימי ויש לו השפעות חזקות ומסוכנות יותר מאלו של המריחואנה או הגראס. המתמכרים לנייס גאי חושפים את עצמם לסכנה בריאותית גדולה הן בטווח הקצר והן בטווח הרחוק ולתופעות כמו: דופק מהיר, הקאות, הזיות ובמקרים קיצוניים גם לנזקים תפקודיים.

ההתמכרות לסם

השימוש בנייס גאי מתחיל לרוב בנסיבות חברתיות או כחלק מבילוי, אך שימוש זה עלול להוביל במהירות להתמכרות לסם. הזמינות של הנייס גאי הינה גבוהה יחסית וההשפעה שלו היא בעוצמה גבוהה במיוחד, כאשר, ההשפעה של הנייס גאי הינה קצרה (גורם לתחושת אופוריה הנמשכת דקות בודדות בלבד), כך שהמשתמש יכול למצוא את עצמו משתמש בו שוב ושוב על מנת לחזור ולחוות את אותה התחושה. מהסיבה הזאת, גם אם עולה החשד ולו הקל ביותר להתמכרות, חשוב לנקוט בפעולה ולעבור הליך גמילה מנייס גאי.

סימני הגמילה

חשוב לציין כי גמילה מנייס גאי טומנת בחובה תופעות לוואי כגון: סיוטים, תחושת אי שקט, פגיעה בשינה, רעידות וכאבי ראש. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה שהליך הגמילה ילווה בצוות מקצועי של רופאים, פסיכיאטרים ועובדים סוציאליים.

זמן להיגמל מנייס גאי

אם אתם חושדים כי בן משפחה או חבר קרוב התמכר לנייס גיא, זה הזמן לנקוט בפעולה ולעודד אותו לעבור גמילה. המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות ללא כל ספק כמקום הנכון לתהליך הגמילה. לקבלת מלוא הפרטים או לייעוץ מקדים מוזמנים ליצור כבר היום קשר עם המרכז במספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך