התמכרות לסמים והדרך החוצה ממנה

להיות מכור לסמים זה בדרך כלל לא משהו שקורה ביום אחד. זה הרבה פעמים גם מתחיל בסמים שהם יחסית קלים אך ממשיך לסמים מורכבים יותר. יש מספר בעיות שחוזרות על עצמן בכל מה שקשור להתמכרות לסמים. העניין הוא, שסמים הורסים כל חלקה טובה בחייו של המכור, כמו למשל: את העבודה, את הקשרים החברתיים, את המצב הכלכלי ועוד. קשה מאוד לתפקד תחת השפעה של סמים מסוימים ולכן ברור מדוע גמילה מהרואין זה לא משהו שאפשר לוותר עליו עבור מי שמכור לסם הזה. זה נשמע לכם מוכר? אתם לא יכולים יותר להתעלם מהבעיה של החבר הכי טוב? הגיע הזמן להבין: אתם יכולים לעזור לו בכל מה שנוגע לתהליך של גמילה מהרואין.

איך מסייעים לחבר שמכור לסמים להיגמל?

חשוב מאוד שתבינו מה התפקיד שלכם בהתמכרות של החבר הטוב. אתם לא אשמים ואתם לא אחראים לגמול אותו. מה שכן תוכלו לעשות, זה להפנות אותו אל מוסד גמילה מסמים. יחד עם זאת, חשוב להבין שזה לא תהליך פשוט, שכן הרבה פעמים מדובר על עניין מורכב. קל לשכנע אדם מכור שהוא זקוק לעזרה ולכן טבעי שיהיו לכם דילמות רבות בדרך. מצד שני, אם תמצאו מוסד גמילה מסמים שיוכל לקבל את החבר הכי טוב שלכם, אתם תצילו את חייו.

מוסד גמילה מוצלח – איך ניתן לבחור אותו?

החלטתם לעשות כל מה שאתם יכולים כדי לעזור לחבר הטוב שמכור? ברור לכם שכוח רצון כבר מזמן לא יעזור כאן כי הבעיה הרבה יותר מורכבת? אם כך, עכשיו זה הרגע לבדוק לאיזה מכון גמילה אתם לוקחים אותו. יש מספר מכונים שונים בישראל שעובדים בתחום הזה אך לא בכל מקום אתם בידיים טובות. לכן, אם אתם רוצים עבור החבר המכור שלכם את הטוב ביותר שיש, פנו רק אל מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה". מדובר על מכון מאוד גדול ומוכר בארץ וכאן יחכו לחברכם המכור אנשי צוות מנוסים ביותר. במכון הזה המכורים עוברים טיפולים מסוגים שונים, כולל סיוע בגמילה הפיזית, טיפול פרטני וטיפול קבוצתי. בין יתר אנשי הצוות שעובדים כאן ניתן למצוא רופאים, פסיכולוגים, יועצים וגם מדריכים חברתיים מנוסים. השילוב בין בקיאות, ידע וניסיון הופך את מכון הגמילה הזה לבחירה הנכונה עבור כל מי שצריך לעבור גמילה מחומר כזה או אחר. זקוקים לפרטים נוספים לפני שאתם משכנעים את החבר הטוב להגיע לכאן? חייגו למספר: 1-800-205-077 ותקבלו שירות אדיב ומקצועי כבר משיחת הטלפון הראשונה עם נציגי מכון הגמילה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך