התמכרות לסמים קלים זה לא צחוק

אם גם אתם מרגישים שאתם לא יכולים בלי הסמים הקלים ושהם גורמים לכם לסוג של תקיעות ופגיעה באורח החיים, זה הזמן לנקוט בפעולה וליצור קשר עם מכון הגמילה רנסנס ויקטוריה, בדרך להליך גמילה יעיל ואיכותי.

לא מעט אנשים משתמשים בגראס ובחשיש והם לא מרגישים כמכורים, למעשה, רבים מהם עובדים בתפקידים בכירים, מנהלים חיי משפחה ומנהלים אורח חיים נורמטיבי לכל דבר ועניין. יחד עם זאת, חלק מהמשתמשים מפתחים תלות בסמים הקלים וכחלק מכך, הם יכולים למצוא את עצמם מתמודדים עם תחושת תקיעות, עם חוסר מוטיבציה להתקדם או להתחיל דברים חדשים, עם אדישות כללית לחיים ועוד.. במקרים רבים השימוש בסמים הקלים, נובע מחוסר שקט ומחוסר יכולת להתמודד עם תחושות מסוימות או עם מצבים מסוימים. כך או כך, במקרים בהם מתפתחת תלות, ההמלצה היא לבדוק את האפשרות לגמילה.

חשיבותה של גמילה מסמים קלים

כאמור, יש לא מעט אנשים אשר משתמשים בסמים קלים וממשיכים לנהל את חייהם כרגיל, מבלי שאיכות החיים שלהם תיפגע כתוצאה מהשימוש. יחד עם זאת, מחקרים מעידים כי סמים קלים עלולים להקהות חושים ולפגוע ביכולות התפקוד הכללי. כך שגם אנשים אשר משתמשים בסמים קלים ומרגישים בשליטה, יכולים להבין אחרי הליך הגמילה שלמעשה, בכל הזמן בו הם השתמשו בסמים קלים הם לא מימשו את מלוא היכולות, הכישורים והפוטנציאל שלהם. אגב, מצב זה אם הוא נמשך לאורך זמן, הוא עלול לייצר משברים בקרב המכורים. דגש נוסף, טמון בעובדה כי ישנם מקרים בהם השימוש בסמים קלים, עלול להוביל בשלבים מתקדמים לשימוש בסמים קשים יותר – ואז השלכות ההתמכרות הם כבר הרבה יותר חמורות. מהסיבה הזאת, חשוב מאוד לשקול את הליך גמילה מסמים קלים ולפתוח צוהר לחיים נורמטיביים ולאותה התחושה של שליטה מלאה בכל מה שקורה בהם.

אז מה עושים עכשיו?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לעבור גמילה מסמים קלים או שיש לכם בני משפחה או חברים אשר אמורים לעבור הליך גמילה שכזה, חשוב לפנות למכון גמילה מקצועי ומנוסה, אשר מציעה תכנית פרטנית לנושא של גמילה מסמים קלים. מכון הגמילה רנסנס – ויקטוריה, מציע תוכניות גמילה המותאמות אישית לכל מכור. כאשר, כל תוכנית אשר מוצעת על ידי המכון משלבת בתוכה שורה ארוכה של אנשי מקצוע רלוונטיים ומומחים בתחומם. לקבלת מלוא הפרטים לגבי תכנית גמילה מסמים קלים, מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם המכון במספר – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך