התמכרות מסכנת במיוחד

התמכרות לסמים קשים היא התמכרות הרסנית, אשר עולה לגרום למכור להתנתק מהמשפחה והחברים, להתמודד עם נזקים בריאותיים ונפשיים ולעיתים, גם להגיע למצבים מסכני חיים. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לעבור הליך גמילה מקצועי ואיכותי ובמקום הזה בדיוק נכנס לתמונה מרכז הגמילה רנסנס ויקטוריה בעל השם והמוניטין.

הליך גמילה מסמים קשים

סמים קשים כוללים חומרים עוצמתיים וחזקים ולכן, הגמילה מהם היא לא פשוטה ומצריכה ליווי של אנשי מקצוע מנוסים מעולם הרפואה, העבודה הסוציאלית והפסיכולוגיה. השלב הראשון בהליך גמילה מסמים קשים, הוא הגמילה הפיזית, אשר מלווה בתופעות גופניות שונות – ולכן, בשלב זה הנגמלים מקבלים לעיתים תרופות אשר אמורות להקל עליהם לצלוח את שלב זה של הליך הגמילה. השלב הבא, יהיה השלב הגמילה הנפשית, כאשר הנגמל אמור לקבל כלים מקצועיים לשינוי דפוסי החשיבה ודפוסי ההתנהגות. חשוב לציין, שבכדי שהליך הגמילה אכן ישיג את מטרותיו, קיימת חשיבות גבוהה להכין תכנית גמילה מקיפה ומעמיקה, אשר מותאמת אישית לאותו המכור ומבוססת על מצבו, על הסיבות אשר הובילו להתמכרות, על סוג הסמים אליו הוא מכור ועל נתונים נוספים. תכנית גמילה שכזאת תשלב לרוב טיפול פרטני יחד עם טיפול קבוצתי.

גמילה מסמים קשים להתחלה חדשה בחיים

אז נכון שמכורים לסמים קשים לא יכולים לדמיין את החיים שלהם בלי הסם. אבל בסוף הליך של גמילה מסמים קשים, מצפה להם דרך חדשה ונקייה במסגרתה הם יהיו אלו אשר ישלטו בחיים שלהם ובבחירות שלהם והעתיד ללא כל ספק יכול להאיר להם פנים ולכן, חשוב מאוד לעשות את הצעד הזה, של הצטרפות לתוכנית גמילה מתאימה.

הדרך לגמילה מתחילה מכאן

אם גיליתם שבן משפחה או חבר מכור לסמים קשים ואתם מעוניינים שהוא יעבור הליך גמילה. קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את מכון הגמילה. מרכז הגמילה רנסנס ויקטוריה משלב בתוכו רופאים מומחים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים ומדריכים מקצועיים, מה שמבטיח את הטיפול המקצועי, המכבד והמקיף ביותר. לקבלת מלוא הפרטים על תכנית גמילה מסמים קשים, מוזמנים לחייג למספר – 1800-205-077

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך