חומר נגיש וממכר במיוחד

אלכוהול נחשב לסם לכל דבר, הוא לא שונה משימוש בסמים כמו, מריחואנה, הרואין וקריסטל. ההשפעה שלו על הגוף יכולה להיות חמורה בעיקר בגלל הנגישות שלו. כלומר, בשונה מסמים, את האלכוהול ניתן להשיג בכל מכולת, קיוסק וסופר. אין צורך לחפש יותר מידי, הוא נמצא בכל מקום. השימוש בו הופך להיות גבוה בגלל הנגישות והוא יכול להיות מסוכן ולגרום לבעיות נפשיות ובריאותיות הרבה יותר חמורות ממה שחשבתם עליהם. התמכרות לאלכוהול הפכה בשנים האחרונות למצב נתון, כמעט ואין אדם בישראל שלא שותה אלכוהול בכמויות שונות, יש אנשים שלא מצליחים להירדם ללא כוס אחת או שתיים לפני השינה, ויש שלא מצליחים לפתוח את העיניים בבוקר בלי כוס אלכוהול וקרח. סוגי ההתמכרות השונים תלויים לחלוטין במצבו הנפשי של האדם, וככל שישנן התמודדויות שונות ומורכבות, כך השימוש עולה ומוביל למצב התמכרות. מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הוא מבין המרכזים שמטפלים במצבי התמכרות שונות, בניהם אלכוהול. הם מסייעים למטופלים לצאת ממצבי ההתמכרות ולחזור לחייהם הרגילים באמצעות טיפול מותאם אישית.

מה הן הסיבות להתמכרות לאלכוהול?

יש לא מעט סיבות שגורמות להתמכרות לאלכוהול. אחת מהן יכולה להיות גנטית – יכול להיות בעקבות הסביבה שבה גדלתם, עם אילו חברים אתם מסתובבים ומה מצבכם הנפשי. כלומר, אנשים שיש להם ולסביבה שלהם רקע עם שימוש מוגבר באלכוהול, יכולים לפתח התמכרות ובעיית שתייה קשות. בנוסף, הסיבות יכולות להיות בעקבות המצב הנפשי, למשל: אדם שחווה חרדות, דיכאונות או הפרעה דו קוטבית, יכול להיות במצב סיכום גבוה להתמכר לאלכוהול. איך תדעו שאתם חווים התמכרות? בכך שתשימו לב איך השימוש משפיע עליכם. אם הוא מערער אתכם, גורם לכם להגיב בצורה שאתם לא יכולים לשלוט בה, שיש לכם רצון להמשיך ולשתות למרות שאתם קמים בבוקר עם כאבי ראש – אתם יכולים להבין שהשימוש מזיק לכם ולמרות זאת אתם ממשיכים להשתמש.

טיפול מקצועי במרכז גמילה

התמכרות לאלכוהול מצריכה טיפול מקצועי במרכזי הטיפול השונים. כדי שתוכלו לצאת מתוך מעגל ההתמכרות, מומלץ לגשת למרכזים ולבקש עזרה. זו לא בושה.

לסיכום, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הוא מנוסה וותיק בלווי מטופלים שחוו התמכרויות שונות ובפרט אלכוהול. יחד עם אנשי הצוות והמטפלים, הם מסייעים להם לעלות על דרך המלך הבריאה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך