חשיבותה של גמילה ממשככי כאבים

משככי כאבים מהווים כתרופות מרשם לכל דבר ועניין וכל עוד, המרשמים לתרופות ניתנים על ידי רופא מקצועי והמטופלים מקפידים על ההנחיות, הם לא אמורים לטמון בחובם כל נזק. אבל, יש לא מעט מצבים, בהם מסיבות כאלו ואחרות, אנשים מתחילים לצרוך משככי כאבים במינונים גבוהים ואף מתמכרים לחומרים. במקרה הזה, קיימת חשיבות גבוהה להגיע אל מכון גמילה מקצועי ולקחת חלק בתוכנית של גמילה ממשככי כאבים.

חשיבותה הגבוהה של הגמילה

גמילה ממשככי כאבים היא חשובה והכרחית ולו מהסיבה הפשוטה, שהתמכרות לחומרים אלו, פוגעת בבריאותו של המכור כמו גם בכל תחומי חייו.

ההתמכרות למשככי כאבים דומה במהותה להתמכרות לסמים מסוגים אחרים, כאשר, בכדי להקל על עצמו את הכאבים או התחושות הלא נעימות המכור צורך עוד ועוד משככי כאבים ובמידה ואין לו גישה למשככי כאבים, דבר זה יכול לגרום לתופעות לוואי פיזיות ונפשיות. כאמור, עם הזמן המכור מאבד את השליטה שלו בצריכת משככי הכאבים ולמעשה, משככי הכאבים משתלטים על שגרת חייו וכמובן, שדבר זה יש גם השפעה על סביבתו ועל קרוביו של המכור.

בחירת מכון גמילה ממשכי כאבים

כאמור, הדרך האופטימאלית לטיפול גמילה ממשככי כאבים, עוברת בבחירת מרכז הגמילה המתאים – כאשר, יש לוודא שאותו מרכז מציע תוכנית גמילה ייעודית ממשככי כאבים. מעבר לכך, בכדי לבצע את הבחירה האופטימאלית באותו מרכז גמילה, יש לשים דגש גם על פרמטרים כגון: ניסיון וותק, המלצות של מטופלים או של בני משפחה של מטופלים, בירור לגבי הצוות המקצועי אשר עובד במקום, תנאי האשפוז, מחירים וכמובן, כל פרטי אחר אשר יכול לספק את התמונה המלאה לגבי מכון הגמילה ולגבי תוכנית הגמילה המוצעת על ידו.

הצעד הראשון לגמילה ממשככי כאבים

אם אתם מתמודדים עם התמכרות למשככי כאבים או חושדים שאחד מבני המשפחה/ חברים התמכר לאותם החומרים, זה הזמן לעשות צעד בדרך לגמילה. מוזמנים ליצור קשר עם המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה ולעשות צעד ראשון ומשמעותי בדרך לגמילה ולהחזרת השליטה על החיים. מוזמנים ליצור קשר כבר היום במספר1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך