כיצד מתבצעת גמילה מתרופות נרקוטיות?

כל מי שזקוק להליך גמילה מתרופות נרקוטיות חשוב שיבחר בתבונה את תוכנית הגמילה. המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, יכול להוות ללא כל ספק כבחירה הנכונה ביותר עבור המטרה.

יש לא מעט מצבים בריאותיים אשר מצריכים נטילה של תרופות ובין היתר: התאוששות מניתוחים מורכבים, כאבי שיניים, התמודדות עם חרדות ודיכאונות ועוד. תרופות אשר ניתנות במרשם, יכולות לסייע במניעה של כאבים ובצמצום תופעות הלוואי. עכשיו, כל עוד התרופות נצרכות בצורה מבוקרת ובתוך הקפדה על מה שמצוין במרשם, הן לא טומנות בחובן סיכונים מיוחדים. יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם מטופלים מאבדים שליטה על המינונים, צורכים יותר ממה שהם צריכים ומגיעים למצבים של התמכרויות – וכידוע, מצב של התמכרות מצריך גמילה מקצועית ואיכותית.

כאמור, הצעד הראשון והמשמעותי ביותר בדרך להליך גמילה מתרופות נרקוטיות עובר בהכרה בעצם ההתמכרות. בשלב הבא, חשוב לפעול על מנת להתחיל ולהיגמל מהחומר, כאשר, קיימות לא מעט תוכניות גמילה אשר מתקיימות הן במכוני גמילה פרטיים והן במכונים ציבוריים. קיימת אפשרות להירשם לתוכנית של גמילה עם אשפוז (בתנאי פנימייה) או לעבור הליך גמילה פתוח. בכל מקרה, המטרה היא לדאוג שהתהליך ילווה באנשי מקצוע מעולם הרפואה, הפסיכולוגיה והעבודה הסוציאלית.

תפקיד המשפחה

חשוב לציין, שבהליך של גמילה מתרופות נרקוטיות, ישנה חשיבות רבה והשפעה למשפחה ולחברים אשר מקיפים את המטופלים. כידוע, כל הליך גמילה, טומן בחובו דרך חתחתים, כאשר, תמיכה יכולה לסייע למטופלים לעבור את המכשולים בצורה הטובה ביותר, בדרך אל השגת היעד – גמילה מוחלטת מהתרופות. לכן, מאוד חשוב שהקרובים למטופל, יתמכו בו ויעודדו אותו לאורך כל שלבי התהליך – חשוב לזכור שגם אחרי הגמילה הפיזית התהליך ממשיך ויש צורך גם בגמילה נפשית. כמובן, שברגע שבוחרים מוסד גמילה מקצועי ואיכותי, ניתן לקבל הדרכה כיצד על בני המשפחה לנהוג על מנת להבטיח את הצלחת הליך הגמילה.

תוכנית גמילה איכותית ומותאמת אישית

התמכרות לתרופות נרקוטיות עלולה לגרום לבעיות רפואיות חמורות כמו גם לבעיות נפשיות רבות ולכן, חשוב לאתר כמה שיותר מהר תוכנית גמילה מתאימה. מרכז הגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה, מציע תוכנית גמילה איכותית ומקיפה, המלווה באנשי מקצוע מומחים ומנוסים. התוכנית מותאמת אישית לנגמלים ומתבססת על מספר שלבים, אשר לכל אחד מהם חשיבות והשפעה על הצלחת הגמילה. לקבלת מלוא הפרטים מוזמנים ליצור קשר בטלפון – 1800-205-077.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך