למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים מרכז גמילה פרטי?

אם אתם מחפשים מרכזי גמילה פרטיים ההמלצה היא לבחור בקפידה את המרכז תוך דגש על טיב השירותים הניתנים במרכז ועל איכות תוכנית הגמילה. אם גם אתם תרים אחר מרכז כזה, חשוב שתכירו את מרכז הגמילה רנסנס – ויקטוריה.

דגשים נוספים

מעבר לתוכניות הגמילה אשר מוצעות באותו מרכז גמילה, חשוב לשים דגש גם על פרמטרים רבים נוספים כמו: מחירים, צוות אנשי המקצוע אשר עובדים באותו המרכז (המקצועות שלהם והניסיון שלהם בתחום), מספר הארוחות המוגשות וטיבן, שלבי הגמילה ומה כל שלב כולל בתוכו ועוד. ככל שאוספים מידע ומעמיק יותר לגבי כל אחת מהאפשרויות המוצעות, כך יעלו הסיכויים לבצע בסופו של דבר את הבחירה במרכז הגמילה האיכותי והמתאים ביותר עבור המטרה.

תכני התוכנית

אחד הפרמטרים המרכזיים עליהם חשוב לשים דגש בהליך בחירת מרכזי גמילה פרטיים, נוגע לתכני הטיפול – לתכנים יש חשיבות והשפעה רבה על הצלחת הגמילה.

ההמלצה היא לבדוק פרטים לגבי סדר היום של תכנית הטיפול, לברר לגבי טכניקות הטיפול, יש לבדוק מתי הארוחות מוגשות, האם יש גישה לאינטרנט, האם מותר להשתמש בטלפון ועוד. כדאי לברר אם המשפחות יכולות לבקר ומהם זמני הביקור. ככל שנכנסים בצורה מעמיקה יותר לפרטי תוכנית הגמילה, כך ניתן לקבל את התמונה המלאה על גבי המרכז ולקבל החלטה האם מדובר במרכז המתאים או שאולי עדיף לבחור מרכז גמילה אחר, אשר מציעה תכנית גמילה מושקעת ומתאימה יותר.

קבלת החלטה מושכלת ונבונה

ברחבי ישראל יש כאמור לא מעט מרכזי גמילה פרטיים, ברמות שונות, כאשר, כל מרכז מציע תוכניות גמילה מהתמכרויות שונות ובתנאים אחרים. בכדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר, ההמלצה היא לנסות ולהכיר מקרוב כמה שיותר מרכזי גמילה פרטיים – בהתחלה, לאסוף מידע אודותיהם דרך הרשת ובשלב הבא, לקבוע פגישה במקום.

אז אם גם אתם תרים אחרי מרכזי גמילה פרטיים, אין כל ספק כי המרכז לגמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה. מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם המרכז במספר –  1800-205-077 ולקבל את כל הפרטים על המרכז.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך