מהן האופציות עבור מי שרוצה להיגמל משתיית אלכוהול?

גמילה מאלכוהול בחינם תבוא לידי ביטוי לרוב בגמילה עצמאית ובקבלת סיוע מטעם עמותות רלוונטיות שונות. מי שמבקש ליהנות מהליך גמילה מקיף, עם סיוע מקצועי, מומלץ עבורו שיכיר את מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה.

יש לא מעט אנשים אשר מצאו את עצמם מכורים לאלכוהול – במקרים רבים, הדרך להתמכרות מתחילה ממשקה פה, משקה שם ומתפתחת לתלות של ממש באלכוהול. הצעד הראשון לגמילה מאלכוהול עובר בהבנה שמדובר בהתמכרות ושצריך לנקוט בצעד בכדי להיגמל. גמילה יכולה להתבצע במכון גמילה ייעודי או, מי שמבקש לעבור הליך גמילה מאלכוהול בחינם, יוכל ליהנות ממענה על בקשתו זו באמצעות גמילה עצמאית – אפשרות נוספת היא לפנות ולקבל סיוע מעמותות רלוונטיות.

גמילה מאלכוהול – מהיכן להתחיל?

מי שמעוניין לעבור גמילה מאלכוהול, חייב לדאוג ולהקיף את עצמו בסביבה תומכת ומכילה, אשר תעודד אותו ותדאג לשמור עליו שלא ייפול חלילה שוב לטיפה המרה. מעבר לכך, ההמלצה היא לערוך בירורים לגבי אותן עמותות אשר מעניקות סיוע לנגמלים ללא עלות – סיוע שכזה, יכול לדרבן את הנגמל ולעזור לו לעבור את התהליך בצורה המיטבית. כמובן, שכוח רצון והתמדה, יהוו גם הם פרמטרים חשובים ובעלי השפעה על הצלחת הגמילה.

גמילה מאלכוהול– חשיבות ההצלחה

התמכרות לאלכוהול חושפת את המכורים למגוון רחב של בעיות בריאותיות ובמקרים מסוימים עלולה גם לסכן חיים. מהסיבה הזאת, לא משנה באיזו דרך בוחרים לצרוך הגמילה, קיימת חשיבות גבוהה לעשות כל מה שניתן בכדי שאותה גמילה מאלכוהול תצליח. יש לזכור שהליך גמילה, אמור להתבסס על 2 שלבים – גמילה פיזית מהחומר וגמילה נפשית ולכן, לעבור את התהליך באופן עצמאי וללא סיוע מהווה כדבר מאוד שאפתני ולכן, ההמלצה היא כן לחפש אחר עמותות וגופים אשר יכולים לסייע בהצלחת הגמילה וללוות את הנגמל לאורך זמן – לעיתים, הצורך בליווי ובסיוע ימשך גם אחרי שהליך הגמילה יסתיים.

גמילה שתוכתר כסיפור הצלחה

יש אנשים אשר מצליחים להיגמל באלכוהול באופן עצמאי או עם מינימום של עזרה וכחלק מכך ליהנות מהליך גמילה מאלכוהול בחינם. יחד עם זאת, רוב האנשים זקוקים לליווי מקצועי ולסיוע בהליך הגמילה ולכן, בכדי לצלוח את התהליך ובכדי להצליח ולהישאר גמולים לאורך השנים, הם יתאשפזו לצורך המטרה באותו מכון גמילה. אם גם אתם תרים אחר מכון גמילה, תשמחו להכיר מקרוב את מרכז גמילה מסמים ואלכוהול רנסנס – ויקטוריה. מוזמנים ליצור קשר עם המרכז במספר – 1800-205-077 ולקבל את כל הפרטים על תכנית הגמילה.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך