מה כולל תהליך של גמילה מחומרים שונים?

להיות אדם מכור זה אומר להעביר את ימינו בידיעה שאנחנו לא יכולים לעשות כלום בלי אותו חומר. זה לא משנה אם מדובר על אדם שמכור לאלכוהול או שמדובר על אדם שמכור לסמים קשים או קלים. מה שכן משנה, זה להיגמל. מגיעה נקודה בחייו של אדם מכור אשר בה כבר אי אפשר להעלים עין. העובדה שאנחנו מכורים למשהו גורמת לנו לפגוע בכל חלקה טובה בחיינו. לרוב ההתמכרות תפגע לנו בזוגיות, בקשרים החברתיים, בעבודה ובסופו של דבר גם בבריאות. אם זה נשמע לכם מוכר ואם יש לכם רגע של צלילות, זה הזמן להבין: בלי גמילה מקוקאין, מסודרת ובנויה, לא תוכלו לחזור לחיים מלאים. אומנם גמילה מקוקאין זו דוגמא של גמילה מורכב יותר, אך בכל תהליך של גמילה יש מוטיבים שחוזרים על עצמם. מה שבטוח זה שאם לא תתחילו את התהליך עוד היום, זה עלול להיות הרבה יותר קשה בעתיד.

מי יוכל לעזור לכם לכל אורך הדרך בצורה מקצועית?

חשבתם לפנות אל החברה הכי טובה ולבקש ממנו עזרה? אתם צריכים לעבור גמילה מנייס גיא, מקוקאין או מכל חומר אחר? חשוב שתבינו: החבר הכי טוב נמצא שם ועוזר, אך זה לא מספיק. ממש כפי שזה לא מדויק לומר שהדבר היחיד שחשוב בגמילה זה כוח רצון. אומנם כוח הרצון חשוב, אך זה לא מה שיעשה את כל העבודה. לכן, בין אם מדובר על גמילה מנייס גיא ובין אם הגמילה היא מחומרים אחרים, אתם צריכים צוות של מומחים שיעזור לכם. הצוות לא יכול לכלול רק רופאים, כי גמילה זה לא עניין רפואי בלבד. צוות מקצועי בכל מה שקשור לגמילה צריך לכלול גם פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ועוד אנשי מקצוע מומחים שילוו את התהליך.

כמה זמן יעבור עד שתחזרו לחיים מלאים ללא ההתמכרות?

יש הגורסים שאדם מכור יכול להיות רק מכור משוקם. כלומר, ההתמכרות תמיד תהיה שם ברקע וכל חייו יצטרך המכור להתמודד עם הקושי ועם הסיכון ליפול שוב אל אותו החומר שאליו הוא היה מכור בעבר. כך או כך, אין ספק שהשאלה כמה זמן זה ייקח, והאם זה באמת יצליח, תלוי בשני גורמים. ראשית, בכם כמובן, ושנית, במרכז הגמילה שאליו תפנו. מחפשים מקום מוביל שבו יעשו הכול כדי לעבור לכם? פנו אל מרכז גמילה מסמים ואלכוהול: "רנסאנס – ויקטוריה". התקשרו כבר עכשיו למספר: 1-800-205-077 והתחילו את תהליך הגמילה החשוב, כי החיים שלכם עומדים כאן על הפרק.

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך